semalam kalut..hr nie sentimental rock..

bertemankan hujan di pagi hari
aku melangkah malas utk ke tempat kerja
sampai di opis aku mulakan rutin ku sbg
penyambut tak beberapa nak tamu...

dlm kebosanan yg agak terlampau
dan kekosongan perut yg berpuasa
maka aku pun mulakan langkah
membuka blog kengkwan..(mana yg aku sempat)
dan mematuk2 keyboard utk meluahkan bicara rase

kemudian aku pun sambil2..
membersihkan segala jadah haram..
folder2 yg tak berguna lagi..
baru ringan skit pc aku nak berlari pecut..

dan setelah semua aku siapkan..
aku menjelajah pula ke youtube..
sbb kepala dok igt lagu ku dihalaman rindu
so..apelagi layannnnzzzzzz...



Tu jek kojah nak habaq...hehe =)



Ulasan

matakucing berkata…
cool jer eiza
fajridil adha berkata…
salam..

kalau berpuasa, kan lebih elok perbanyakkan amal.amalan yg ikhlas tidak akan mendatangkan kebosanan malah ia akan menenangkan jiwa
[my blog]
eiza in the house.. berkata…
matakucing
** cool bro =)

fajridil adha
** terima kaseh atas nasihat yg baik itu..sesungguh segala kelemahan dan kekhilafan dtg dr diri eiza sendiri..tp mlm tadi dh ngaji..tu siang layan2 rock skit..;)
eddie dewanaga berkata…
"Dahulu maaf tak bererti,
Darah muda menguasai diri,
Begitu mudah membenci.."

ayat ini cukup buat gua menerawang jauh hingga ke 15 tahun yg lampau.
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
**wow bro..lagu nie buat terkenang kisah lama yerk..
mamai berkata…
blues pagi jumaat latu
KUNTONG berkata…
ايزا : شكور ده او كيه نمفقث. مده مدههن اندا دالم سواسان جريا سلالوز
Hidemichi berkata…
lipstik pakai tak?
el berkata…
wahhh lagu ni best...
rock2 dulu lagu2 depa mmg syok layan
kalo dlm kete kan eiza
kalo dgr lagu2 rock lama ni kan
mulalah huby el dok nyanyi ngan penuh perasaang..kahhhh kita tgk pun nek gelak
eiza in the house.. berkata…
mamai
** yer la bro ape lagi..dh lama tak layan rocl..asyik layan muka bos kat sebelah..huhu

Pakcik Kuntong
** Terima kaseh pakcik =)

Hidemichi
** pkai lip gloss..huhu


akupentoi
** weii...bro jgn ckp kekuat..kalut bos dgr..huwa2

el
** aku sokong la el..aku mmg layan jerk..klu dlm kete siap aku karok sekali tau..nasib la sapa naik ngan aku tadah tinga..kah3
caluk@cencaluk berkata…
kau blues yer he he

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..