27 Ogos 2009

langkawi mari..



huyaeh!! seronok2 ..
barang yg aku tunggu2 dari minggu lepas dh mai,
bungkusan nie dari langkawi..
jauh no dtgnya...


nak tau ape isi dlm?..meh scroll kebwh yerk kawan2

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


bukan itu patung okies..
itu yg menyelubungi patung itu yg aku beli..
dr kedai redorange2u..(terima kasih utk rosliza)
cantik tak kawan2..


aku suka tudung tu sbb ada pangkat...
eh bukan pangkat..
sbb ada batu kat dua2 belah bahu dia
tersasul lak pose2 nie..hehe


nie tgh dok berangan nie..
cmnerlah rupanya klu aku yg pakai..
adakah secantik patung itu..haha
ayat cm ape..


maaf la kengkawan
tetiba jek nak layan kepala yg agak biul nie..
klu korang rase tak nak layan tak per..
biar aku biul sorang2 jerk ok..

22 ulasan:

mamai berkata...

wah cantik la patung tu sapa namer boleh kenal ker

eiza in the house.. berkata...

mamai
** nama dia siti kojah..leh ape salahnya..he3

meo188 berkata...

eh, ade patung kat umah? huhuhuhuhu

scary jg... hohohohohoho

besi berkata...

tudung raya la nie...

matakucing berkata...

ko pakai apa pon lawa dik oi

eiza in the house.. berkata...

meo188
** bukanlah tu kedai redorange yg punya..eiza pinjam jap...he3


besi
** harap2 mcmtulah ..ada pngkat..he3

matakucing
** yer ker..lahai nie saje la nie nak ambik hati eh..(tersipu2 malu..huhu)

J@J@ / Bini The Rock berkata...

tangkap la gambo nye Za....
kang klu akak kata patung tu cun, kau kecik ati plk nnt...

kehkehkehhhh

nurmieliasyaza berkata...

jauh betul ordernya...

e l d y berkata...

akak beli pakai ape ? bank in kah ?

Zaidon berkata...

wau ,tudung raya :)

KUNTONG berkata...

tudung tu memang kena dengan raut wajah. Wah eiza tigamenjak kenal dgn otai blogger BP ni, entri dah berubah sikit bentuk persembahannya. Bagus le tu.

sis_nita berkata...

cantiknyerr tudung.. amat meriah dipakai pada hari rayerr nanti..

amirhamzah64 berkata...

ingat apa tadi......tudung tu tak de jual kat sini ke? jauh bebenor order sampai langkawi. Kat Jln TAR pun ada kot......sorry yer ieza...lelaki mana tau....hehehe

Yg penting boleh melaram hari raya ni, ye tak?

J@J@ / Bini The Rock berkata...

ade pangkat ke Za??
Pangkat Sarjan Mejar ke
sarjan kerusi??

ehhehehehhe

zedmagel berkata...

Salam Eiza,

Waaah memang cantik tudung yang berpangakat tu, apa lagi jika di pakai si gadis cantik macam Cik Kojah ni pada aidilfitri nanti.

Pasti ramai pemuda yang akan bersiul untuk mengoda dik Kojah, bukan yang muda jek, saya takut yang tua macam saya pun akan terlibat sekali.

He...he..sungguh ranggi tudung tu Kojah. Tapi saya pernah lihat di Square One BP ada jual yang jenis macam ni, sama ke tak saya tak tahu le..

el berkata...

tudung raya..hehehehehehe
ni nk dipakai ngan baju sedondong ke?

eiza in the house.. berkata...

Jaja/Bini The rock
** tak per la kak ..i tak rela u..he3
biar patung jerk glomour..

nurmieliasyaza
** dah berkenan tak leh nak kata ape..jauh pun jauh la..=)

eldy
** a'aa..bank in..nape berminat kah?


Zaidon
** ada pngkat lagi tau..he3

Pakcik Kuntong
** yer ker pakcik..sedar dah makin besar..haha

eiza in the house.. berkata...

sis-nita
** mmg cantik kak..x tau la sesuai ke tak ngan muka makin cengkung nie..huhu

amirhamzah64
** entah, tak lagi jumpa yg ropa tu..tu yg xcited..bila tgk jerk terus kenan n on..
x per..lelaki kene blaja juga..nanti senang isteri suh order..hehe
melaram2..ermm kat umah jerk kot =)


Jaja/Bini the rock
** a'aa ..akak tak nampak ker pngkat dia..blink2 lagi..

kehkehkeh

Zedmagel
** wah2 dlm kata2 tu bro..nie cm ada udang sebalik mee nie..huhu..
jom makan kutiew udang lagi..kojah lapar nie..opps!!..pose..hehe

nanti senang kojah singgah squre one ok =)

el
** gamaknya cmtulah..tak tau la klu jap2 lagi nak pakai g keja dh jd tudung keje jerk la..bajunya pun mmg ada wran tu tu jadi dondang syg dah..bukan sedondong lagi el..ko dah buat baju raya el..baper psang?

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

tepek la gambar ko pakai tudung tu, mesti malatop

caluk@cencaluk berkata...

tudung raya yer he he

znel berkata...

kite org tgh pk nk belikan per utk ko dik...

eiza in the house.. berkata...

Tinie a.k.a ibu fatin
**segan la..tak melencun mcm patung tu la kak..huhu

caluk @ cencaluk
** tak juga..tudung nak jumpa ko nanti..hehe


Bro Lenz
** aik, ada nak bg barang ker?..nape ekk?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails