aku yg bermimpi atau dia yg mengigau..

sodap2 aku buat koja smbil makan jemput2 pisang..tetiba satu sms masuk ...tepat jam 09.51am


Hamba Allah: tgh tdo ada ape

aku: (tercengang bagai jadinya..n dok pikir rasenya aku tak ada sms atau call dia nie..dan aku pun jwp)
Apa dia?

Hamba Allah tu senyap jerk smpai sekarang nie..aku rasekan Hamba Allah tu mimpi aku sms dia kot..huhu..ntah ape2..last2 aku sms balik ckp..

aku: Awk mengigau la..sy x ada call awak pun..


tgk la nanti ape dia jwp bila bgun tido..hehe

Ulasan

~ eila'z ~ berkata…
confirm dia mimpi eiza sms or call dier nii....
eiza in the house.. berkata…
eila'z
* yerla tu..orang mmg tak ada pun sms atau call..nak tau gak nanti ape dia ckp kat eiza..:)
sis_nita berkata…
huhu!
apa laa yg dia mimpi tu kan..
tapi semestinyerr ada kaitan dgn kamu laa kot..
eiza in the house.. berkata…
sis_nita
* iskh..jgn dia mimpi bebukan sudah sis..ngeri jerk nie..
cikin berkata…
hehe.. mmg konfem dia ngigau tu..
eiza in the house.. berkata…
cikin
* pelikkan..ngigau sms org lak tu..hehe
a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata…
cuba ko tido balik..kompem dia balas..
eiza in the house.. berkata…
akupentoi
* maksud ko dia balas dlm mimpi ker bro?..
eddie dewanaga berkata…
bila tgh mamai...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
* hehe..mamai pun boley ekk..
fiezabaiduri berkata…
tu bukan bermimpi, bukan mengigau...
tapi angau.hehehe.. :P
eiza in the house.. berkata…
feizabaiduri
* erkk..x masuk campor..tolak bahagi jerk..kui3
Hidemichi berkata…
ciss...kisah percintaan rupanya...hukhuk!
eiza in the house.. berkata…
Hidemichi
* mana ada bro..nie kes slh faham nie..confius2
KUNTONG berkata…
dia minat kat awak tu eiza, cuma segan aja. dia cuba-cuba pancing kot.....
eiza in the house.. berkata…
Kuntong
* entah..tp yg eiza tau time pagi tu dia mmg tgh tido..sbb dia baru balik keje..
mamai berkata…
layan ajer la manau tau boleh sangkut hehehehe
AiE bAhRi berkata…
eiza,
confirm orag tu mimpi eiza..lalala~~
eiza in the house.. berkata…
mamai
* sangkut eh..sangkut baju ker?..hehe

aie bahri
* klu mimpi kita tak per la juga..
karang dia igt kita saje kco dia tak haru tu aie..
coklat panas berkata…
entah2 dia sms dlm mmpi..lagi bhya..haha
eiza in the house.. berkata…
coklat panas
* dh dpt jwpn pun..dia halusinasi yg za yg call dia..padahal tak ada..sbb kekdang pepagi suka kco dia..hehe
azmi yusof berkata…
rasanya dua dua mengigau..hehehehe.
eiza in the house.. berkata…
azmi yusof
* yer kot..hahaha..
T.u.Y.a berkata…
ehem..ehem..
Atan berkata…
ehem ehem ehem
anaklaut berkata…
eiza in the house,

eeh..mana leh tak mau kwin..hadapi dgn sabar sebab musabab tu..:))

tq singgah anaklaut

p/s: dia mimpi anda sms dia kot.:)
eiza in the house.. berkata…
tuya
* kene batuk ke ko?


atan
* nie mesti kes berjangkit dari mak tiri nie..he3

anaklaut
* smpai seru nanti nikah jua la akhirnya.. :)

tq singgah kesini..rajin la mai k..
azmi yusof berkata…
eiza..gambar baru kat atas tu pecahla..nampak tak comel la..
eiza in the house.. berkata…
azmi yusof
* thanks komen..pic tu mmg kecik..tak perla sementara waktu, pkai pic tu dulu..sbb eiza suka..sori klu view tak baper comel k..:)
zedmagel berkata…
Eiza,

Dia salah sms la, bukan pada awak tapi pada orang lain. Lain kali jangan layan. Kalau saya boleh...wakakaka....

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..