25 Jun 2009

Undang-Undang Pelik Seluruh Dunia

THAILAND :
* Dilarang keluar rumah tanpa memakai seluar dalam.

SWISS :
* Dilarang berkebun di hari minggu.

SWEDIA :
* Dilarang mengecat rumah tanpa izin dari kerajaan dan harus menggunakan cat yang sudah mendapat sertifikasi dari mereka.

SINGAPURA :
* Dilarang berjalan (bogel)
* Tidak flusk jamban setelah buang air di toilet, dikenakan denda.

UNITED KINGDOM :
* Dilarang menjual sayuran di hari minggu .
* Wanita dilarang makan coklat di tempat umum.

MEXICO :
* Wanita yang bekerja dilarang mengenakan pakaian seksi yang dapat memprovokasi rakan kerja selama jam kerja.
* Dilarang memaki di tempat umum.

AUSTRALIA :
* Dilarang mengangkat telepon pada deringan pertama.
* Dilarang mengenakan spenda Hot Pink di hari minggu.

YUNANI :
* Dilarang mengenakan topi di stadium , kerana dapat mengganggu pandangan orang lain.

KANADA :
* Dilarang menempel plester luka di tempat umum.
* Dilarang menyirami tananam di kebun waktu sedang hujan.
* Dilarang memanjat pokok.

PERANCIS :
* Dilarang berciuman di keretapi bawah tanah.

ISRAEL :
* Dilarang memelihara babi di Israel . Orang yang melakukannya akan ditembak mati.

AMERIKA :-
- ARIZONA :
* Dilarang memandu tanpa kasut.
* Dilarang bermain domino di hari Minggu.
* Dilarang memakai kumis palsu di gereja.
* Hukuman mati dikena bagi sesiapapun yang menaburkan garam di atas rel kereta api.
* Dilarang memandu dengan mata tertutup.

- ALASKA :
* Dilarang mengambil gambar beruang yang sedang tidur.
* Dilarang memberi minum bir pada rusa.
* Dilarang berjalan-jalan sambil membawa busur dan anak panah.

- ARKANSAS :
* Suami diizinkan memukul isterinya, tapi tidak boleh lebih dari 1 kali sebulan.
* Dilarang memelihara buaya di dalam bathtub.
* Wanita yang saling menggoda di tepi jalan, akan dikenakan 30 hari penjara.
* Dilarang membawa lembu berjalan-jalan di jalan utama di hari Minggu.

- CALIFORNIA :
* Binatang peliharaan dilarang dibiarkan berhubungan seks di sekitar lokasi sekolah, taman, dan tempat ibadah.

- COLORADO :
* Dilarang berdebat dengan polis, kecuali kenderaan Anda ditahan olehnya.

- CONNECTICUT:
* Dilarang mencium istrinya di hari Minggu.

- FLORIDA :
* Dilarang bernyanyi di depan umum sambil mengenakan pakaian renang.
* Dilarang kentut di tempat umum setelah pukul 6 .
* Dilarang memecahkan piring dan gelas lebih dari 3 buah sehari.

- WASHINGTON :
* Dilarang menyusui anak di tempat awam.


sekian..nasib la tak ada undang2 mcm nie kat sni..klu tak mau haru biru..huhu

6 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

undang undang rimba...

"membunuh jika tak mahu terbunuh"

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
* ayooo..tu lagi la pelik bro..jgn cedey2 lagi tau..:)

fiezabaiduri berkata...

- CONNECTICUT:
* Dilarang mencium istrinya di hari Minggu.
- FLORIDA :
* Dilarang kentut di tempat umum setelah pukul 6 .

>> macam²!hehe..

eiza in the house.. berkata...

feizabaiduri
* tulah..klu dah tak tahan nak kentut cm ner yerkk..hampeh

yg lagi satu tu aku tak masuk campur tau..ko jerk yg tau..hehe

mamai berkata...

kat malaysia tak boleh berhimpun kalau tak ada permit...

kalau nak bunuh pakai C4

eiza in the house.. berkata...

mamai
* owh mc tu ka??..
nasib nak buat keje kawin tak yah pkai permit..lalalala

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails