l@w@k last ending..

Citer 9

Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa,
dia bertanya:
" Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?"
"Dah tentu, " jawab doktor.
" Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,"
kata lelaki itu dengan riang.




Citer 10

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin. : Shan Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing....



Citer 11

Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat .
Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah.
"Atok buat apa tu?".
"Atok bagi surat kat kawan atok,cu!" jawap atoknya.
Cucunya bertanya lagi, "Apa bangang sangat kawan atok duduk dalam tong merah tu?"


Citer 12

Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat sebuah hospital untuk menyiasat punca kematian tiga lelaki sekaligus.
Selepas memeriksa mayat-mayat itu, dia bertanya kepada penjaga bilik berkenaan.
Polis : Mengapa ketiga-tiga mayat tersenyum?
Penjaga : Lelaki pertama sedang bersanding, apabila tiba2 diserang strok.
Lelaki kedua pula khabarnya menang loteri dan mati serangan sakit jantung
manakala yg ketiga disambar petir.
Polis : Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?
Penjaga : Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya...


Ulasan

sis_nita berkata…
huhuhu!
citer 9 tu kan..
sah laa..
doktor tu musti bunuh diri..
hahaha!

dik, sila gi blog akak.. amik awards yerr..
eddie dewanaga berkata…
hahaha... kena petir pun senyum sebab dia ingat org ambik gambo dia.

best!!
eiza in the house.. berkata…
sis_nita
* hehe..tak tau la sapa yg kene bunuh n terbunuh nie sis..hehe

- dpt awards?..wah best nie..tq sis..muah..lap u..hehe..ops!! terlebih sudah..:)

eddie dewanaga
* bro kesiankan..gaknya dia dh lama tak ambik gambo..huhu

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..