Salam takziah utk family Tuya dan family arwah Dinie..


pagi ahad aku dpt sms dr tuya..

tuya: za, baby dah tak ada..meninggal pukul 7.40pg tadi..

terkejut aku bila dpt sms dr tuya mengatakan baby dah tak ada..menitis jugak air mata nie..aku terus telepon tuya tnya keadaan adik dia cmner..masa tu adik dia lum tau lagi.. sbb yg ada ngan baby, ayah dia jerk kat spital jb..tuya pening pale pikir cmner nak ckp ngan adik dia.. semlmnya aku baru jerk dpt pic baby, comel dan semangat budaknya.. apekan daya semua nie dah suratan takdir.. kita sbg hambanya kene redha dan ikhlas.. al -fatihah untuk arwah muhammad Faiz Dinie..



arwah baby Dinie

Lahir: 30 Mei 2009
pukul: 10.20pg
meninggal: 31 Mei 2009
pukul: 7.40pg


Umaierah kakak kepada arwah Dinie

Tuya ckp Umaierah tau adik dia dh tak ada..
Takziah utk Tuya sekeluarga dan Family arwah Dinie..
moga Manja ngan Ucea leh hadapi nie semua dgn hati yg tabah..
nak tau lebih lanjut sila klik tuya1 dan tuya2

Ulasan

AiE bAhRi berkata…
Takziah..sedih bila mengenangkan bayi yang baru lahir meninggal.

Kita yang hidup teruskan perjuangan!
eiza in the house.. berkata…
Aie Bahri
* terima kaseh aie..
sedey mmg tak terkata..
hnya perasaan yg mengambarkan segalan2nya..
eddie dewanaga berkata…
takziah buat kawan eiza, tuya tu...
sabar byk2, percaya yg anaknya itu akan terus menuju syurga tanpa apa2 halangan, dan insya Allah ada syafaat buat kedua ibubapanya.


*eiza, semalam blog eiza tak boleh masuk laa...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
*terima kaseh bro..nanti eiza smpai kan pesanan bro pd tuya sekeluarga.


maaf semlm hari celaru..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..