susah sgt ke?

pada korang susah sgt ke soalan nie?

1. Seandainya org yang ingin mengambil lesen adalah OKU..pada siapakah untuk memohon kebenaran?..(lebih kurang cm nie la ayatnya)

a. Doktor
b. Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)
c. Jabatan Kebajikan Masyarakat
d. Jabatan Bomba dan penyelamat

2. Apekah warna pelekat P yg dipakai oleh pemandu di Malaysia sekarang?

a. Biru dan putih
b. Kuning dan putih
c. Hijau dan merah
d. Merah dan putih


nie aku geram ngan bebudak yg mengambil ujian undang2 berkomputer nie..jwp tak nak fokus..soalan2 senang cmnie pun leh mis nak jwp..pastu main tibai cepat jerk pulak tu..bila tgk masa, tak smpai 20 minit duk kat dlm tu jwp soalan..bontot pun lum panas lagi..ape nak jdlah dia org nie..

budak yg aku htr ujian tu..slh byk sbb tak fokus..di atas adalah 2 dr 50 solan yg ditnya..
markah dia pulak lagi satu nak dpt mata lulus..klu tak.. kan tak bazir duit tu..dh kene postpone smpai gaji kuar lah pulak..terbantut nak ambik lesen rempit..huhu

Ulasan

meo188 berkata…
rempit!!!! bikin panas!!!!
sis_nita berkata…
hmmm..
tu lerr kanss..
tapi akak tererrr wooo...
50/50.. hahah! sumerr betul beb!
bangganyerrrr..!
eiza in the house.. berkata…
meo188
* salam kenal..

hehe..mmg panas pun...cuaca pun panas jugak..:)


sis_nita
* akak, dh naik keje ekk..
wah terornya akak..
nie bwk kete expert ke tak nie..hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..