Berita tergempar...

SEBAB UTAMA STADIUM SULTAN MIZAN RUNTUH

KUALA TERENGGANU: Sebahagian bumbung Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Gong Badak di sini yang menjadi kebanggaan rakyat Terengganu, runtuh pagi semalam, adalah di sebabkan raksasa telah menyerang stadium itu..kerana telah disyaki oleh beliau bahawa segala ahli keluarga ultraman sedang membuat raptai utk kejohanan Sukan Staf IPTA ke-34 pd hari ini dan tidak mahu berlawan dgnnya semlm..tak sangka ultraman menyokong kejohanan sukan tersebut yerk??..


amukkan raksasa yg jahat..


terlalu khusyuk dgn raptai..

smpai terlupa nak berlawan ngan raksasa..


kemusnahan yg amatlah besar..

lepas nie suruh ultraman ngan ahli kerabat dia betulkan balik bumbung stadium tu ok..


sekian berita muktamad dari newpaper eiza babam in the house..hehehe


Ulasan

mamai berkata…
malaysia ada ultraman ker....
rugi tak dapat sain autograf
meo188 berkata…
kharharhharhahraharhahr harun salim bachik...

kelakar gile ah ding dong!!!! :)
F A R Y N berkata…
hahhaa..ngek la entry ko ni !
adeh...sila kasi aku gelak2 byk2 eh..
AiE bAhRi berkata…
ceh,,
baru nak caya..tgk pic altromen je terus tak caye..

ni mesti kes eiza bukan penyampai berita yg bertauliah ni.hehehe
Ivy Metaga berkata…
hahahha..eiza...mana otromen2 tu, tak de pun terbang sampai sarawak heheehe..
sis_nita berkata…
adoiyaii dikk..
ko pepagi dah wat lawak otromen yerr..
caluk@cencaluk berkata…
eiza berita kau kurang tepatlah, dari sumber dalaman yg aku dpt, bumbung tu runtuh sebab semua ultraman tu berdiri nak tepuk tangan (diaorg lupa ada bumbung ha ha)
eddie dewanaga berkata…
hehehe.... gua ingat betul2 laa tadi.
~ eila'z ~ berkata…
real la dik.... cam betul2 jer kan.... siap ultramen dok kat kerusi tu....haahaha lawak dipagi hari..

anyway tq sbb mghiburkan akak yg keboringan sbb bos gi oversea tp keje berlambak ditinggalkan...
waakakaa
aku dpt email semalam lawak la..
Hidemichi berkata…
kitakan dah ada Bio-Nik!huhu
KUNTONG berkata…
eiza : wak kaget lo delok gambar reh....tapi x apa e2 hanya joke aja kan.....tapi ingat diantara padang sari dengan batu puteh dkt koner tu memang ada ultraman malaysia, ada orang jumpa semasa boncengan dgn isterinya balik dri taman sri sulong, jam 1.00 malam. masing nampak tapi x dpt berkata-kata...bila dah sampai umah baru lah dia org tanya , dgn isterinya...kata isterinya dia nampak juga tapi tak dapat berkata-kata...(dekat dgn tangki air)....
cikin berkata…
salam kenall..:):)

hehe... n3 kiter nak dekat samela..:)
eiza in the house.. berkata…
mamai
*x per2..tpt eiza ada ultraman versi msia, pakcik kutong kata..nanti eiza tolong carikan eh..

meo188
* ala..tak power rangers sgt la lawak nie..(smbil senyum malu2)

Faryn
* nanti aku cr lagi eh, idea lawak selamba nie..

aie bahri
* haha..aie pun terkene..

maybe la kan aie, tak pndai nak kasi gempaq betul2..ngeh3

Ivy Metaga
* dia kata nak pusing semenanjung dulu..karang dia singgah umah Ivy sempena gawai day..hehe

sis_nita
* keh3..sis pun terkene jugak ekk..

caluk@cencaluk
* yer ker?..tak per sumber dlman eiza lmbt habaq la..so eiza buat spekulasi sendiri la..haha

eddie dewanaga
* hehe, well bro tau kan stail eiza..gempaq semcm itu pasti..:)

eila'z
* small matter la kak..nanti cr lagi kat telaga biru ada lagi tak lawak celaka..eh silap lawak jenaka..ngeh3

Tinie a.k.a Ibu Fatin
* kak Tinie..samakah lawaknya..hehe

Hidemichi
Sapakah gerangannya wahai abg angkat ku..

Kuntong
seyes ke nie wak..mlm bila tu?..
bebaru nie eiza ada gak lalu dekat2 tgh mlm..tak pasan la pulak..

cikin
selamat dtg..thanks follow eiza..selamat berkenalan juga :)

tak per..serupa tp tak samakan..hehe
dkama berkata…
hampeh.com nyer otromen... berani dia buat kacau kat wilayah cicakman... hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..