26 Jun 2009

Budak hijau..



comelkan budak hijau kat tgn aku tu..semlm opis boy kat opis aku nie beli..sbb anak dia merengek nak bela...disebabkan dia bwk g opis aku pun ambik kesempatan la memegang budak hijau tu..mula2 geli jugak..lama2 seronok la..cuma yg tak seronok budak hijau tu la..dah la panas naik moto..pastu smpai opis jerk kene pegang ngan aku mana tak hangin..masa aku ckp ngan budak hijau nie pun dia dok jeling2 jerk kat aku...aku geram aku usap2 pale dia..smpai terpejam2 mata dia..hik3..tapi lepas aku masukkan dlm umah dia tu...dia tak mo tgk aku dah..boley pulak dia pusing ngadap lain..pndai betul la dia...
nak bela ke tak ekk..cm best..tp aku tak ada masa la...

13 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

sekor berapa ni Eiza, anak sedara gua ni mesti suka... tapi dia ni 'ganas' sikit dgn binatang.

fiezabaiduri berkata...

eeee...beshnyer dapat pegang...!
comey jer.

sebenarnyer dulu,..bai pon ada keinginan gak nak bela budak hijau mcm tu.
tp bila pk2 balik, boleh ke kan.
kot kelaparan je budak hijau tu nanti, kesian plak.hehe..

eiza try la bela dulu.
kalau mcm senang, bai bleh follow.hehe..

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
* bro semlm abg opis boy tu ckp rm5/- cmtu la..maybe tgk size kot

klu ganas jgn bagi budak hijau nie..
karang lembik budak nie kang..
bg ikan piranah jerk la eh..he3


fiezabaiduri
* firstime tau bai, za pegang..
sbb semlm tgk2 aje dlm umah dia tu..
abis dah tuan dia kuarkan..
tadah jerk la tgn..
tp semlm dia duk jeling tu tak tahan nak tgk mcm paham jek za ckp ngan dia..hehe

insyallah, belum abis fikir lagi nak bela ke tak..nanti takut mati kejung tak makan jerk..

mamai berkata...

wonder pet...kami tak kuat dan kami tak besar apa yang penting kerja sama..

huh anak aku dah berpuluh kali mintak wonder pet nie tapi aku tak belikan takut mati...

Hidemichi berkata...

Keem salam kat Tuck yer...soh dia kim salam kat Lenny dan Ming Ming!

Mohd Ariff berkata...

eh hidup ek? eee~ tak geli ke? haha

tp mmg comel la geng wonderpets ni.

**eiza, nape tak upload gmbr besar sikit.. tak jelas sgt tgk.. pakai kamera henpon ek?

azmi yusof berkata...

kesian budak hijau...

T.u.Y.a berkata...

weii..tu bukan budak..tu menatang..budak tu utk maknusia..hehehheh..kunun la aku ni bangan nak jadik cikgu bahasa melayu..
aku ade sekor za..nama dia koko..aku bela kecik je memula,tahun 2003..
pastu sengal rembat lak..ade lagi sampai skang pada dia..

A a D i I ? berkata...

helleh..alasan jer tu tader masa. padahal ko risau tader org tengok2kan time ko kua g deting kan? kan? kan? haha! :p

Org Ganu berkata...

comelnyerrrr...eiii geram nak pegang jugak..hehe..

eiza in the house.. berkata...

mamai
* alamak peminat setia wonder pet ekk..

Hidemichi
* dia org semua jwp salam dah..
"walikumsalam" :)

Mohd Ariff
* mestilah hidup..nampak tak dia duk dlm akuarium tu..

actually pic tu mmg kecik..
tak leh nak besar klu besar pecah2..
pic dlm tenet..masa lalulalang tempohari ..:)


azmi yusof
* kesian?..sbb dia naik moto ekk kesian..:)


Tuya
* akukan cm igt2 lupa..cm sengal ada ckp gak dia bela budak hijau nie..

Aadil
* alah senget..aku bz la melawat kg tak abis2 nie..sambil dating..haha..


Org Ganu
* boley g kedai pet, pastu pegangla..sonok sgt tau..cm tak cye dia tak garang..hehe

dkama berkata...

dkama ade 3 eko... yang sulung nama Zidan yang kedua nama issabela yang bongsu nama jenab.... hehehe

eiza in the house.. berkata...

dkama
* kim salam anak2 mu itu..sesekali kenal kan la kat blog okey :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails