merapik meraban..



korang tau tak, aku nak tunjuk ape kat MPV nie?

cuba teka..

.
.
.
.
.

tadaaa..




kalau korang semua perasaan..
ada wajah di sebalik bekas tpt simpanan tayar tu..
amat la mengerunkan..
dgn mata merahnya..
dh mcm cerita keliwon la pulak

Ulasan

~ eila'z ~ berkata…
uihh bahaya betul la....bleh buat org ilang tumpuan masa memandu ni....ishh ishh ishh
eiza in the house.. berkata…
eila'z
* tau tak per..
lagi2 klu mlm2 bygkan la cm ne..
caluk@cencaluk berkata…
takutker cam kelakar aje he he
eiza in the house.. berkata…
caluk@cencaluk
* tak takut ke..
kat mananya yg kelakar tu?..
mamai berkata…
susahnay soalan tu aku pun tak dapat jawab....ini soalan tak boleh jumap kat tong sampah.....

pembetulan bukan MPV tapi itu CRV SUV....cantik gak gambar kat penutup tayar tu....
sis_nita berkata…
ntahpapelaa..
ni namanya kureng keje..

ni kan.. kalo malam.. kena suluh ngan lampu kete.. mmg lagikk nampak woooo gambar tu..

keliwon tul..!
KUNTONG berkata…
Pak kuntong nak ambil lesen memandu jentolak dgn kapal korek.
he....he....
eiza in the house.. berkata…
mamai
* yer ke bro tak dpt jwp solan tu..hehe

thanks, sbb betulkan kesalahan eiza tu :)

sis_nita
* entah la kak, tp satu jerk la..
amat2 la kreatif..

Pakcik Kuntong
* boleh2..tp nanti eiza tnya ngan kerani kat sna ada ke tak..hehe

nasib pakcik tak nak ambil lesen keretapi ngan kapal terbang..sbb landasan lum siap..keh3

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..