18 Jun 2009

jom makan kuih raya..



kojah...kuih ape tu?
erkkkk...aku pun tak tau nama dia..tp yg nie sedap :)

21 ulasan:

d a y a berkata...

kueh ros?

eiza in the house.. berkata...

daya
* yer la..rasenya tu la nama kuih nie..sedap yg nie ada bijan..klu kat jhr buat ksong jerk..

besi berkata...

kueh loyang...heheheh

eiza in the house.. berkata...

besi
* yer kot..za tak tau la..huhu

r0ha!Za berkata...

bestnye..ni la kuih bunga durian..lme x mkn..nyum..nyum

eiza in the house.. berkata...

rohaiza
* alamak..nama dia kuih bunga durian??..:)

sis_nita berkata...

jawapan akak sama ngan besi.. kuih loyang..

eiza in the house.. berkata...

sis_nita
* yer la tu kuih loyang..tp tak mcm loyang tu pun..nape ekk?

r0ha!Za berkata...

kuih ni byk nama eiza..ikut negeri ar..tp kt trganu ramai yg panggil kuih bunga durian xpun kuih ros

eiza in the house.. berkata...

Rohaiza
* owh mcm tu..seronok gak tau nama dia ada mcm2..wah glamournya kuih nie ekk..

dkama berkata...

uiss kuih loyang tuh... pebret aku tuh bila kuih lain abih... hehehe

eiza in the house.. berkata...

dkama
* ko kan sama jerk cm aku tau..kuih tu mkn time kuih lain bersih licin dibalun..wakaka

eddie dewanaga berkata...

ini kuih goyang org johor / singapore bilang... kuih ros tu pun boleh ahh... terasa kedatangan ramadhan al mubarak!!

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
* yeah2 esok raya...eh belum lagi ke bro?..klu g singapore belikan bunga api yerk bro..hehe

mamai berkata...

kuih ross kat kg aku
kuih goyang kat kg wife aku
kuih loyang kat kg bekas awek aku dulu
kuih sedap dimakan kat perut aku

zedmagel berkata...

Eiza,

Ini le kuih bunga durian atau rose

d a y a berkata...

ada bijan ke?
sll kite mkn yg kosong je

eiza in the house.. berkata...

mamai
* dh mcm karangan jerk aku tgk ko wat ayat bro..hehe


zedmagel
* lain tpt lain namanya kan..


daya
* yer..cik daya..nie made in kedah..sedap sgt..teruja masa makan tau..mmg selalu akak makan yg kosong jerk..

La DoLce berkata...

sy pun tak tahu kuih nie nama aper..tapi rasa dia rangup dan sedp

eiza in the house.. berkata...

La dolce
* sekapal la kita..tp tak per..kita dah tau pun nama dia sekarang kan :)..lepas nie raya, bila mak mertua tnya leh jwp..hehehe

zedmagel berkata...

Salam Eiza,

JOM amakn makan makan kuih raya, belum raya lagi laaa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails