aku suka makan..hehe



inilah yg di namakan kueh tiew hailam..



first time dpt mencuba, rase teruja yg amat..
nasib baiklah sedap..
cuma klu aku yg makan tu..
mcm tak cukuplah satu pinggan (abaikan ayat nie)..

hahaha..



air laici yg terlalu seksi bg aku..hehe

Ulasan

anaklaut berkata…
tengah hari tadi baru je saya makan menu ni..ya memang best..
besi berkata…
selamat bersantap....heheheh amboi selera nampak
eiza in the house.. berkata…
anaklaut
** yer ker..bestkan pekene panas2..nyum2..hehe

besi
** sntap tu mkan tghari ekk..lupalak bahasa klasik nie..tulah suh teman jauh sgt..hehe
eddie dewanaga berkata…
semalam petang kena teh O laici dgn ais hancur, petang ni mesti gua return balik...!!
jiejah berkata…
wahhhhhhhhhhh sedapnya .
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** ha?..teh O laici..sedap ker?..tak sakit peyut?..

jiejah
** akak balik nie test cr la..nyum2 cedap tau..:)
eiza in the house.. berkata…
Azmi yusuf
** hehehe..
sos pun suka jugak?hehehehe...
fiezabaiduri berkata…
kitiau hailam bai tak pernah cuba lagi.
kitiau kerang bai sker. yum yum.

den pon suko makan eh. :P
eiza in the house.. berkata…
wawa
** alah abaikan lah yg celah bedah tu..hehe..

ko tak tau klu kat kfc, aku makan sos dia bg perabis..pastu baru makan ayam..hahaha..

fiezabaiduri
** eden elergik makan kerang dan segala bagai seafood..tp abaikan..janji makan no..hehe
dina berkata…
aku suka kuetoaw ladna
eiza in the house.. berkata…
dina
** nak ckit..nak ckit..mesti sdapkan..
lapo lagi rasenya..huhu
mummysyafie berkata…
cekci sbb dier letak 2 bijik je ke? ngeh..ngeh
Mak Su berkata…
nmpk sedap, kontra. sebab char koay teow nampak sgt berminyak.
™سوفي berkata…
Bihun hailam pun sodap kan...


eiza, kamu sihat kah?
eiza in the house.. berkata…
mummyshafie
** hehe..lebig kureng kot..akak nie pndai meneka ekk :)

Mak su
** ermm..rasenya mcm tu le..tp kuah dia melekat kat tekak nie kesedapannya..jakun sungguh pompuan ni mak su..huhu

srisufi
** tulah,ada masa nak goda lak mihun hailam..nak rase nikmatnya cm ne..hehe

alhmdulilah, sehat..tp tekak n lidah ada ulser..rase mau demam pulak..;(..sri sehat tak?
a.b geldofg berkata…
aku suka mkn juga...tapi yg free2 je
eiza in the house.. berkata…
a.b geldofg
** apakah yg free2 itu?..
a.b geldofg berkata…
nak tggu ko blanja aku mkn lah
eiza in the house.. berkata…
a.b geldofg
** nak makan kat mana?..dtgla sni eiza tunggu..
Zaidon berkata…
sedapnya.. :)
Ivy Metaga berkata…
sy pun suka air laici hihi, sy juga suka makan hehe...
anyss berkata…
salam tuan rumah...adoii la....kebuloq tahap gaban ni...leleh ayaq lioq nengok benda alah ni...
nurmieliasyaza berkata…
tumpang lalu...
A a D i I ? berkata…
aku suke mintak makanan org.
mintak sket!

haha! oke, tipu! =)
eiza in the house.. berkata…
Zaidon
** cedap ke..mmg cedap pun..hehe

Ivy metaga
** mcm tu kita serupalah..:)

anyss
** salam bersalam..leleh air liuq ke..sbq2..hehe'

nurmieliasyaza
** singgah selalu pun tak per? :)

Aadil
**aku tau ko tu mmg cm gtu :P..hehe (gurau2 je)
melayuangkat berkata…
Assalamualaikum,

Syukur Alhamdullillah, dengan limpah Nikmat Rezeki dan Kesihatan yang mengizinkan kita ada makanan dan dapat makan.

Mak Cik juga suka makan, sebab itu berat badan macam ni semanjang..rezeki yang baik dan halal jangan di tolak...ha ha.
eiza in the house.. berkata…
melayuangkat
** walaikumsalam,

hai makcik..rezeki Allah, jgn di tahan2kan ..mana tau hr nie kita leh merasa..esok lusa nikmat tu kita dah tak dpt..kan syg..rezeki Allah.. selagi leh makan yg halal..kita makanlah..


kita pun dah babam gak makcik :)
vidadarisakura berkata…
carokoteoy tetap d hatiku.hee

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..