aku dan posmen..




Dialog antara 2 org yg sengal..

Adik posmen: Kak, travel agency yg kat ujung tu, nak bg tiket free dua kak..jom kak, kita g sesama..
aku : G mana?
Adik posmen: G genting kot..
aku: kene byr ke tak? (aku agak pelik sedikit dgn penyatan budak nie)
Adik posmen: klu kene byr tak nak aku..dia kata ada dua dia nak bg..klu ada jom kak, kita g sesama, aku tak ada kawan nie..
aku: eleh nanti awek kau marah cmner..(smbil ku sengih2 cm kerang goreng..hehe)
Adik posmen: aku single rider la kak, malas nak pikir awek2 nie..
aku: yerlatu..(selesai menandatangani surat register)
Adik posmen: iyerla kak..letih ada awek..oklah kak bye..

adey..apa ke hal la mamat babam nie nak ajak aku g genting..alahai aji2 (nama panggilan budak mamat tu)..

Ulasan

SRISUFI berkata…
posmen berdedikasi sungguh lah kan...

=)
eiza in the house.. berkata…
srisufi
** yer la tu..siap ajak bercuti bersama2 lagi..huhu
nita berkata…
posmen tu nak beramah mesra kot ari ni.. hehehe! ko amik jerr dedua tu.. agak2 diyerr bagikk x..?
eiza in the house.. berkata…
sis_nita
** ok2, esok klu betul dia ajak lagi, sy mintak dua2 eh..hehe
besi berkata…
seronok tue pegi bercuti....
Firdaus berkata…
lu baik hati-hati.. baik ada makna tu...
eiza in the house.. berkata…
besi
** kalu kita g berdua leh?..ada org marah tak..hehe
eiza in the house.. berkata…
apei
** ok2, nanti za lebih hati2..tp tu kwn adik za la..knal dah luar dlm..
huhu
dina berkata…
dia nak ayat kau tak eiza?
eiza in the house.. berkata…
dina
** alahai..akak dah tua nie..tak sesuai..
Unknown berkata…
baju posmen sekarang cantik..
eiza in the house.. berkata…
nurmieliasyaza
** ha yg tu..acik sokong ..hehe
TuYa berkata…
oh nooooooooooo!!!
eiza in the house.. berkata…
tuya
** hehe..nape tak percaya??..
dkama berkata…
hehehe lawak gak posmen nih... wat ever pon posmen org jugak... ader hati n perasaan... hehehe yang pelik tuh nak ajak org gi genting... mana boleh kannn? yela singgle rider mana leh bawak orang len... nanti polis saman sapa nak bayar... hehehe
eiza in the house.. berkata…
dkama
** g genting naik bas la..sbb tu kan siap bas sekali..nanti awak tunggu sna yerk ..hehe
Khairul Onggon berkata…
hehehe.. dia nak ngorat le tu.. ehek..
Ivy Metaga berkata…
hehe..chantek skill posmen tu nak ngorat hihi...
eddie dewanaga berkata…
kalau 2-2 masih solo, okaylah...
eiza in the house.. berkata…
khairul onggon
** nahey la..sebaya adik ..x mo2..

Ivy Metaga
** sajer la tu ajak2 ayam jerk tu..
jgn cye..

eddie dewanaga
** tak nak la bro..bro crkan lah sorang..hehe
el berkata…
kahhhhhhhhh berdekah3...desprate posmen..ngeh3
A a D i I ? berkata…
tu tektik dia nk ngorat ko tuh.
peeewiiitttt!! =)


lalala~

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe