20 April 2009

Penahkah anda disoal begini?..



soalan ini diberikan oleh salah sorang pelajar rempitku hr sabtu lepas..pakcik kantin tnya kat dia.."tau tak mana depan n belakang pokok"..pastu budak tu jwplah "mana tau"..pakcik tupun suh cr jwpn..karang bila dh abis menuntut ilmu rempit karang jumpa dia balik..huhu



nota hati: ada sesapa tau jwpnnya soalan pakcik nie?..tolong jwp pls..aku pun mau tau jugak..

12 ulasan:

encikbmwhitam berkata...

ala... mudahnya soalan ni...
depan pokok yang mengadap kita lah...
yang tak ngadap tu kira belakang lah...

*musti salah jawapan aku tu...
muehehehe...

sis_nita berkata...

errr.. hmmm.. akak pon x tau ni dik.. hmmm.. leh lak yerr pokok aderr depan aderr belakang..

el berkata...

ha..apa jwpnnye..

besi berkata...

bergantung kepada cara memandangnya
heheheh

eiza in the house.. berkata...

encikbmwhitam
** betul ker itu jwpnnya..cofirm slh nie..

sis_nita
** akak, akak pun tak leh tau ekk..akak tnya la kat pokok cili kat umah tu eh..i need the answer plzz..

el
** aku juga tidak tau

besi
** mcmmana tu yerk..boleh kasi terang n jelas tak?

eddie dewanaga berkata...

eiza,
jawapan encik bmw itam tu betul...!

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
** betul ker mcmtu?..confirm?..tak ada panggilan hayat tau..tq..hehe

Hidemichi berkata...

tgklah wiper dia kat mana...

eiza in the house.. berkata...

hidemichi
** ooo..cmtu eh?

dkama berkata...

hahaha jawabnyer cukup senang... dkama rasa kita boleh tanya kat anak murid rempit tuh bila dia xsiden terlanggar pokok waktu dia study merempit, ulangkaji pelajaran, ataupun setelah die gred... cuma dia jer yang tau... kalau kita nak tau kena merempit n langgar pokok... hehehe

eiza in the house.. berkata...

dkama
** hmm...idea yg bernas nie..dia tak penah langgar pokok lagi, tp dia langgar dinding umah dia adalah..hehe

A a D i I ? berkata...

errrr.... bergantung pada belah mana ko tgk pokok tu kot..


lalala~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails