cinta yg pergi..

hari tu aku ada cerita ttg "dia" kan.. yg aku temui semula baru2 nie..nampaknya hajat tak kesampaianlah..dia dh di nobatkan hak mutlak sesorg dan sesorg itu telah memberi amaran keras supaya aku tidak menghubungi "dia" lagi.

kalau tak katanya dia akan cr aku wlpun kat mana jerk aku berada..aku bukan takut..cuma aku kesian kan "dia"..mungkin dh bukan jodoh akukan..aku kene redha dan terima ini semua..

"inalilahiwainailaihirajiunn...ya Allah sesungguhnya aku redha dengan ketentuan mu ini..moga kau gantikan "dia" dgn insan lain yg lebih mengerti..amin..yarabball alamin."

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
there's a plenty of fish in the ocean, eiza...

eiza boleh pilih nak yg mana, yg sudah berpunya tu jgn dikenang lagi, pasti akan merosak mood eiza, lagi pun, abang posmen ari tu kan ada???

hahaha... Oops!!!

sori ye...
apei berkata…
hidup mcm tu lah.. tak semestinya yang nampak cantik itu kekal milik kita..
Lina berkata…
hidup perlu di teruskan walaupun tanpa dia...dan hidupnya seseorg tu kerana ALLAH bukan mencari teman di dunia...dan jika tiada pun..bersyukurlah pada ALLAH yang kmu masih bernyawa....amin..
hidup di dunia untuk mencari yang kekal di sana..ketahuilah kamu walau iza...idp ini cuma sementara..jgan di kejar yang melekakan kte semua...amik lah iktibar dari segalanya..jganlah di ulangi kecewa di jiwa..kelak akan merana...salam..ikhlas dari adikmu yang sentiasa di sisimu ini..
amin...

sabarla eiza. smoga jumpe orang yang jauh lebih baik k? byk2 kan berdoa. :-)
fiezabaiduri berkata…
alhamdulillah ieza fikir positif.

insya'Allah ieza akan ketemu dgn seseorang yg menyanyangi ieza. walau tidak sama dgn yg lama, isya'Allah mudah-mudahan lebih 'baik' dari yang lama.

yang lama simpanlah sbg kenangan..

:)
dkama berkata…
kita mampu merancang hanya tuhan menentukan tak perlu dikesahkan... oh oh... jangan lah memburu angin yang berlalu kelak kau terima jawaban yang kecundang... biar saja di mana permulaan langkahmu.. biar saja angin itu terus berlalu...
khairul onggon berkata…
Kita mampu memprogram C++ tapi coding yg menentukan ok ke tak ok.. hehehehe...

Bunga bukan sekumtum, kumbang bukan seekor.. tapi kumbang yg jahat byk nak carik yg baik susah dik non... :)
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** eiza rela sendiri klu dgn abg posmen tu..huhu

apei
** ermm..yup, kdng2 dlm genggaman pun leh terlepaskan..eiza redha..tp jgn "sesorg" tu cr pasal ngan eiza pulak.

Lina
** terima kaseh adikku syg..atas peringatan ini..akak akan selalu beringt tu..

nardindiewinkie
** terima kaseh nard..za harap pun cmtu jauh lebih mengerti..

dkama
** klulah semudah angin berlalu akan kubiarkan saje ia pergi..tp nie manusia..melibatkan hati dan perasaan.

feizabaiduri
** eiza cuba utk lupakan dia..tp makin cuba makinlah sukar..tp apelah diharap padi seberangkan..
redha saje jln sebaiknya..

khairul onggon
** dh lama tak buat program c++ tu..tak taulah leh run ker tak..huhu

tau tak per..jumpa tp dh jadi org yg punya..
Hidemichi berkata…
ko ni sebenarnya adik bongsu aku eh? mcm sama je citer dia!hehe..

wah, eddie nyanyi lagu Ketty Pery la!huhu
eiza in the house.. berkata…
Hidemichi
** iyer ker?..boley gak nak jd adik bongsu tu..hehe..yer abg erkkk..ko abg no. baper eh?
shi3la berkata…
sabor ye...setiap kejadian Tuhan ader hikmah disebaliknyer..ko kener percaya tue..ocay...
eiza in the house.. berkata…
shi3la
** terima kaseh kak, mudah2n..
D a Y a (^_^) berkata…
kak eiza...
aja ja fighting ;)
eiza in the house.. berkata…
daya
** klu dia guna kuasa niyang rapik cmner?..
Rashid berkata…
ermm.. sesuatu yang baik akan berlaku kepada orang yang baik. Jangan risau k.. pasti akan hadir seseorang yang akan bertamu di hati. Cuma masa dan situasi akan hadir nanti..
kueh bakar berkata…
nangis la puas2...
terapi tu..
eiza in the house.. berkata…
Rashid
** terima kaseh cikgu..harapnya mcmtu lah..sakit bila dikecewa nie..tp biar sabar menjadi kekuatan diri.

kueh bakar
** yup, za nie mmg kuat nanes pun..tak cye tanya mak tiri..huhu

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..