Terima kasih..




Salam jumaat, dengan hati penuh kesyukuran dan keredhaan pada Ilahi..ingin aku menyatakan kegembiraan hati ini, bila melihatkan blog ini bersinar semula..

Pada awalnya, blog ini hampir ku pupuskan kerana aku rase aku tak layak berada disini..
utk meluahkan ape yg terbuku, terpikir dan terpendam dlm kalbu..

Jutaan terima kasih tak terhingga kepada anda, blogger semua kerana sudi bertandang ke teratak buruk ini utk membaca, memberi komen yg mencuit hati, bernas serta berkongsi cerita suka dan duka..

Dan hari ini aku bersyukur kerana aku dianugerahkan follower yg amat ramai..
- seramai 51 org -

aku tak sangka..
sbb aku rase blog aku ini hanya akan ada paling ramai pun 10 org shj pengikutnya
syukur pada yg Maha Esa..

Oleh yg demikian, seharusnya aku perlu memberikan sesuatu cenderhati utk kalian semua yg sudi meluangkan masa keblog ku setiap hari..
terima kaseh atas sokongan dan nasihat kalian padaku, selama aku berblog ini..


terimalah cenderhati yg tidak sebeberapa ini..
letakkan disudut blog anda sbg tanda kalian adalah sahabatku selamanya..
terima kaseh








Ulasan

besi berkata…
wah2 ada award lak
eiza in the house.. berkata…
besi
* klu sudi silalah ambik..za berbesar hati..thanks jd kwn za :)
fiezabaiduri berkata…
nak sedey sket bleh tak..huhu
bai jadi follower ieza, tp blog bai tak de pon dlm list blog2 kat tepi tu..huhu..sedey ni..sedey.

tapi, ape2pon terima kasih..

[sedey ngade2 je tu.hehehe..]
eiza in the house.. berkata…
fiezabaiduri
* terima kaseh bg tau..kekdng za nie terlupa..almaklumlah ..x penah handle reramai org nie..jap lagi eiza linkkan yer..terima kaseh :)
eddie dewanaga berkata…
pada awalnya, gua tertarik dgn blog ini kerana entry yg eiza bikin pasal kartunis lat dan komik kampung boy tu... pastu gua suruh eiza pi tengok blog brader2 gua, matakucing dan deaf angel... pasal diaorang pun peminat kampung boy dan kartunis lat... pastu terus je gua melekat kat sini, gambar2 yg eiza taruk, jokes yg eiza taruk... semuanya menceriakan hari2 kawan2 semua...

kita semua kawan2, kawan2 yg akan sokong kawan2, gua caya sama lu, beb... teruskan blogging..!!!
A.I berkata…
aku nak jugakkkkkk ;P
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
* terharunya rase..mcm menang anugerah lak..hehe

terima kaseh eddie..akan ku juangkan perjuangan yg belum selesai ini :)
eiza in the house.. berkata…
kak ai
* jemput2..rebut2..nanti dah sold out susah..hehehe
eiza in the house.. berkata…
azmi_yusof
* hang sedey ka?..

jgn sedey2..happy saja ok ..thanks being my friends
A a D i I ? berkata…
errrr...aku pon bole ambik ke?
(buat2 tapaham)

hehehe~
eiza in the house.. berkata…
Aadil
* iyer..silakan..:)
A a D i I ? berkata…
yezza!!! i like to move it move it..

lalala~
Rashid berkata…
salam eiza,
ermm terima kasih.. skrg juga saya masukkan dlm entri sbg menghargai eiza.. jap lagi ek..
TuYa berkata…
aku???tersenarai ke???
eiza in the house.. berkata…
cikgu Rashid
* silakan cikgu..terima kaseh :)


Tuya
* mestilah..ko org ptg aku tau..mana leh tak bg..ambik jgn tak ambik..
alif-mikail berkata…
award?

hmm.. sunshine..

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe