delima hati..


hari tu..
aku dpt ym dari dia..
hari tu, hari aku jumpa dia semula
setelah setahun dia mendiamkan diri
tanpa kabar berita..

hari tu..
semua yg terbuku terluah jua
hari tu, ku rase amat bahagia
sbb dia tau aku sygkan dia..
hari tu sungguh bermakna sekali..



tetapi..
hari nie..dia mendiamkan diri lagi..
sakitkah dia?
ape yg dia buat sekarang?
aku jadi buntu seketika..

aku harap..
hari nie dia lebih baik dari semlm..
hari nie, aku harap dia lebih ceria dari dulu..
moga dia bersemangat untuk bina hidup yg baru..



- nukilan seorang aku -

Ulasan

a.b geldofg berkata…
dia ok2 je..smlm baru lepak dgn dia
D a Y a (^_^) berkata…
ehemmm...ehem...kak eiza....ehemmmm

=p
fiezabaiduri berkata…
semoga kamu juga baik-baik saja..hehe..

dia,..khabarkanlah berita..
hilangkan 'derita' dia yg seorang ini..hehe..
el berkata…
alahai jiwangnye....
hang ape tgu lagi org tu..pi la tya kabar..hehehe
eiza in the house.. berkata…
a.b geldofg
** mcm ko kneal jerk bro?


Daya
** sakit tekak ke dik?..:)

Feizabaiduri
** amin, mudahan "dia" tu dgr disana..

el
** kita dah tnya, tp dia tak jwp2 lagi cm ner?..
kesiannye..sabar ye..
T.u.Y.a berkata…
hari ini dan esok semoga dia kembali lagi selamanya bersama mu seperti dulu...

ecehhhhhhh..aku dok sambung lak..minta2 le jadi doa..amin..
eiza in the house.. berkata…
ciklyndawawa
** ciankan sama aku..

Tuya
** eceh2, ko nie cm tetau lak..
amin..moga ada rezeki..hehe
dkama berkata…
lamak blues la pulak... kasi pecah ar... dkama amin kan jer doa semua...
eiza in the house.. berkata…
dkama
** amin..nak pechahkan ape ekk..ruyung ka??..:)
matakucing berkata…
uih..layan blues nampak
eiza in the house.. berkata…
matakucing
** hehehe..:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..