perasaan atau perasan?..

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis ituberdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemudaitu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ketempat duduknya sambil berkata,

"Terima kasih, saya lebih suka berdiri".

Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.


Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut.

Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantikitu menolaknya duduk semula dan berkata dengan
sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang,

"Tak apa, takpayah susah susah, saya lebih suka berdiri."

Tanpa putus asa pemuda ituberdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,


"Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!"


notahati-berhemah la semasa didlm kenderaan awam yerk..

Ulasan

fiezabaiduri berkata…
itu adalah perasaan perasan.

muahaha..
besi berkata…
itu adalah salah faham........
eiza in the house.. berkata…
fiezabaiduri
** mmg pun..harap2 jgnlah terkena cm tu bai..

besi
** hehe..kira misunderstanding la eh..:)
~ eila'z ~ berkata…
hahaha.... lawak... perasan bleh....perasaan pon bleh.... hehe
khairul onggon berkata…
kekekekeke... perasantan tul la.... :)
eddie dewanaga berkata…
hahaha... mesti bengang awek tu.
Atan berkata…
he he he
dkama berkata…
hahaha ada gak org camtu... lelaki n pompuan tu dedua insan biasa gak... so bersama saya Ahmad Nabil Ahmad dalam rancangan LU PIKIR LAH SENDIRI hahaha
el berkata…
budak pompuan tu tgh gersang tu..sian dia..dia tidak bersalah..kahhhhhh
alif-mikail berkata…
ahhaha.. sungguh amatur itu lelaki..
Hidemichi berkata…
Padan muka!...aku syak ko lah pempuan tu!hahahaha
T.u.Y.a berkata…
malangggggggggggg....wakakakaka!!
A a D i I ? berkata…
malu sehhh itu pempuan.. =)
matakucing berkata…
mesti merah padam muka awek tu yer..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..