15 April 2009

suami terkejut .. payu dara isteri diramas org .. (18xx)






notahati: Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain
(Hadis riwayat Al-Qudhi)

21 ulasan:

fiezabaiduri berkata...

muahaha..pernah jumpa dah 'kisah' ni kat blog lain :P

™سريسوفي berkata...

har har har...

macam bersalingkait pula entri kita.

nak ketawa lagi....

eiza in the house.. berkata...

feizabaiduri
** alamak..dh tertinggal bas la za nie :)

srisufi
** a'aa, ada persamaan dan berlainan maksud tu..:)

ketawalah lagi..hehehe

Ma'am_Chelsea berkata...

Kekekekekek...

Kussss smangat!!!

Igtkan ape tadik!!

eiza in the house.. berkata...

Ma'am_Chelsea
** nasib tak terkejut beruk tadi..hehe

matakucing berkata...

ha ha ha

A a D i I ? berkata...

haha.. aku ingtkan ape la td..
oooo..ko ske buat saspen sama aku yer.. =)

lalala~

T.u.Y.a berkata...

suka aku bab2 macam nih...macam mangkok tol...tau la ko tgh ting tong..

besi berkata...

eiza.....ehheheheeh

Hidemichi berkata...

chaittt....aku pun laju je clik!!!

Tanpa Nama berkata...

Waduh...waduh....Pak Cik amat kaget (trperanjat) dgn tajuk itu. Itu haiwan.....ttapi manusia ada yg buat lebih dari itu.( Pinta dijauhkan).

KUNTONG berkata...

Za...haiwan pun marah kalau kita faham bahasanya. Tetapi yg sedih ada manusia yang buat lebih dri itu.(Mungkin lembu pun ketawakan manusia juga.)

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

ceh...aku ingat prono tadi...

Rashid berkata...

dushh!!!!!!!!!!!!!! bikin surprise je.. hhahah!!

sis_nita berkata...

mata akak yang ngantuk ni tetiba segar bila baca tajuk entry ko..

tetiba TIPAH TERTIPUUUUUUU..!!

shi3la berkata...

makkkk aii..tak agak2 tajuk ko...sekaliiiii lembuuu daa...wat suspenn jerkkk..

Vee Violet berkata...

hihihihi...
kelakar....
=)

hanis berkata...

gosip tol entri nih!
haha

dina berkata...

aku takut2 nak baca memula tadi.... takut kelucahan melampau... rupa2nya... wahhhahahaaaa

azmi yusof berkata...

huhuhuhu....nasib baik..

eiza in the house.. berkata...

matakucing
** hehehe..

Aadil
** tu la stail aku..:)

Tuya
** uit jgn panggil aku mangkuk la..
x suka..huhu

besi
** :)

Hidemichi
** ko..tajuk2 cm nie cepat jerk..

Tanpa nama
** tu baru lembu..yg byk kat tenet tu..lagi memalukan..malu mak dan ayah depa, tak tau nak letak mana..nauzubillah..

Kuntong
** tul la pakcik, semua benda idup dlm muka bumi nie ada perasaan..
wlpun tak diterjemah dlm bahas yg kita pahamikan?...

aku pentoi
** alahai cian dia..sori la bang..
n3 porno tak masuk kat sini..hehe

Rashid
** cikgu pun terkena jugak..hehe

sis_nita
** akak..tak dpt den nak nolong..:)

shi3la
** nak wat cmner model lembu murah skit..hehe

Vee violet
** :)

hanis
** sesekali..hehe

dina
** don't wori be happy..tak ada yg melucahan terlampau dsni..:)


azmi yusuf
** huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails