Jeritan batinku...



ku pandang atas nampak awak ..

bukan langit





ku pandang bwh nampak awak juga..

bukan kaki



apakah itu??...



notahati: tiada kene mengena ngan sesiapa sekadar berilusi sendiri...huhu

Ulasan

dina berkata…
sapa le org yg ko rindu tu za
naz ilyn berkata…
salam...
kalau pandang langit nampak muka orang... pandang bawah nampak muka orang juga... mmg sah ni sakit budak ni... hehehe
pergilah buat berubat takut kang melarat pulak sakit tu... hehehe
besi berkata…
eiza....sakit camne? dah sihat ke
sis_nita berkata…
hmmm.. aderrkah ko dilamun asmaradana..??
eddie dewanaga berkata…
eiza tgh angau ye...!!

Oops..!!
QueenWizza berkata…
teka teki ke tu hhehee xtau jwpn dia..
eiza in the house.. berkata…
dina
* erkk..adake?..sy pun tak pasti kak..hehe

naz_ilyn
* docnya ngak ada kak, sudah dikidnap sama mahkluk asing..

besi
* still belum pulih..tp hr nie semua sakit..

sis_nita
* asamaradana..bestnya kak klu betul..tpkan..tp..sapa la yg sudi..


eddie dewanaga
* Ooops...opocot!!!...nasib tak terkentut2..hehehe..

QuenWizza
* a'ahkan cm teka teki jugak nie..apakah dia ekk??
T.u.Y.a berkata…
hahaahhaha..ko pandang memana pun nampak je..apakah itu?
eiza in the house.. berkata…
tuya
* tau tak per..
apakah..siapakah..dimanakah..soalan sekolah kah?...hahahaha
A a D i I ? berkata…
tu tandanya ko tu A N G A U !!

haha!
eiza in the house.. berkata…
Aadil
* angaukah aku...huhu
iina berkata…
biar jerit kuat2 xpe biar lepas semua.. ;)
Fly berkata…
eiza in the house : thanks alot.
E-ein kim salam :)
fiezabaiduri berkata…
jeng jeng jeng...
'penyakit' apa yg sedang menular ni...?
hehe..
eiza in the house.. berkata…
kak iina
* hatiku terpaut dibumi glasgow..cmne tu kak?...

fly
* walaikumsalam..e-ein wat per tu..hehe

feizabaiduri
* tulah tak tau nak diagnosis sakit yg mana plg teruk sekali..huhu
KUNTONG berkata…
Eiza,andaikata anda pandang ke manapun, anda akan nampak dia,mungkin anda sedang merindui seseorang. Yang baik ambil wuduk dan sembahyang hajat mohon petunjuk darinya.Sekian dari Pak Cik. Tk.
eiza in the house.. berkata…
Kuntong
* terima kaseh pakcik..insyallah eiza akan ikut nasihat pakcik tu..mudahan2 ada petunjuknya :)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..