06 April 2009

dia rupanya yg kurindu...







11 ulasan:

Zaidon berkata...

salam.. comel kucing ni, apa nama panggilan dia.

eiza in the house.. berkata...

Zaidon
* hai awak..lama tak nampak kat sni..
psst! jgn ckp org tau..ni bukan kucing sy..nie kucing jiran sebelah..hehe

sy panggil dia puteh..:)

sis_nita berkata...

teringat kisah kucin yg akak memarah dedulu.. laa ni kena sayang menyayang sesama kucin.. huhu!

eiza in the house.. berkata...

sis_nita
* akak nape marah dia..tak nak bg sy jerk lain kali..hehe

cj7 berkata...

gile ko...geram aku rasa nak masak lemak je koceng ni

Zaidon berkata...

kucing jiran.. takpe, best juga bila jiran ada bela kucing :)

T.u.Y.a berkata...

aku kan za sebenarnya x suka kucing..nape tah..tapi aku x kisah pun umah mak aku ade 4 ekor kucing..jangan kucing tu meleset2 dah le..ade kena sepak ngan aku..heheheh..mak aku selalu marah..
satu dr kucing tu nama Markonah..hehehehh

naz ilyn berkata...

salam...
itu rupanya... yang sampai melalut tak keruan... hempeh... ingat rindu dengan sapalah tadi...

eliza berkata...

hihi..rindu kucing..:D

fiezabaiduri berkata...

eleh, rindu kucing konon....
hehe..

eiza in the house.. berkata...

cj7
* ko biar betul..
satu geng ngan V**tn*m ke ko nie..
iskh abis kocing aku..

Zaidon
* tula..org alahan nie mana leh bela kucing..sodeh sungguh rasenya

Tuya
* uiii, rmainya anak sedara..4 ekor..dulu aku pnah bela sampai 12 eko..agak2 tak dgr kata mmg kene penyepak le..hehe

bestlah ada nama markonah..mesti becok mulut dia..hehe

naz_ilyn
* jgn marah..tp..tpkan kak..ada gak rindu kat lain..nak kene post moterm balik nie..:)

eliza
* ko ada bela kucin?g..
aku syg ngan kucing, tp tidak boleh membelanya..aku sungguh sedih sekali..huhu

fiezabaiduri
* eceh2, cm ner ko tau nie..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails