jangan gopoh, jadikan amalan..



- berhati2lah, jgn smpai menyusahkan org lain pulak..
lawak betul la video nie...huhu

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
hehehe...

arab ni skali skala lawak diorang sungguh brutal!
fiezabaiduri berkata…
sekali tengok mmg lawak.
tp bila tengok banyak kali,.. eh, mcm main² pulak diorg ni.
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** tule..video nie blur jerk, x nmpk..
nak tgk kat negara mana brlaku nie..
terguling2 tgk dia org jatuh cmtu..
hehe
eiza in the house.. berkata…
fiezabaiduri
** yup, rase pelikkan..sbb yg sorang tu dok rilek jerk..cm nak memain..
sis_nita berkata…
sekali benteng roboh daa...
eiza in the house.. berkata…
sis_nita
** kuikuikui..
Mak Su berkata…
alamak, tak dapek ler nak tgk video :(
ai berkata…
wakakakaka...aku dh penah tgk klip ni. gelak sakan aku anak branak!
ai berkata…
eiza, kedai aku dh tambah barang. gi la singgah. beli skali tau!! keh keh http://kedai-ai.blogspot.com
eiza in the house.. berkata…
Mak Su
** tak bley ker mak su?..nak tgk tak?..klu nak bg email kat za eh..:)
eiza in the house.. berkata…
kak ai
** insyallah kak nanti eiza g singgah kedai akak eh..ada yg berkenan nanti za order la ngan akak..ok?

mmg la kelakar dh mcm main sahibah yg disunsun2 jadi keretapi..huhu
hahahhaha..
jgn wat camtu sudah
A a D i I ? berkata…
alahai..kesian yg dh angkat takbir tu.. =)
T.u.Y.a berkata…
adeyai weiiiiiiiiii..
dah le aku dilanda sakit perut tahap melampau,tgk klip tu lagi la x sudah2 gelak..leh batu karang aku mcm nih..ampeh tol..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..