15 April 2009

aku yg berharap..




nape kau suka memainkan perasaan org?..
tak cukup ke.. ape yg dah terjadi antara kita setahun yg lalu,
klu kau nak jd kwn.. leh tak kau jgn ungkit2 benda yg dah berlalu,
kau rase puas ke..bila ko dh dpt memainkan perasaan sorg aku nie?

aku tau kau nak kawin tak lama lagi..
cuba ko jgn merimaskan kepala otak aku yg mmg lemas nie..

bukan ko solo lagi,
ko dah berdua,
dan lepas kawin nanti mungkin bertiga , berempat dan seterusnya

aku mohon pada ko ..
tolong lah..
tolong ko buang segala kisah suka duka kita bersama,
sbbnya..
aku tak mampu,
tak mampu nak pikul sorang2 perasaan yg ko tinggalkan kat aku selama nie..

cukuplah,
cukup dgn apa yg aku dah trima dari perbuatan aku yg dulu..



- seniman jalanang sorang aku

10 ulasan:

ciK LyndaWawa igUana berkata...

gambar apakah itu?

Tinie berkata...

knp ni weih??luahan perasan ker?
x bf dah nak kawin???biaq piiiii..
ko bukan x lawa..cari lg yg lain dan lebih baik ok..
Tuhan dah tentukan jodoh ko dgn org yang lebih baik dri DIA...cool down babe..:D

fiezabaiduri berkata...

berharap untuk apa tu?

jangan berharap untuk kembali dah la yer..
sangat sangat sangat tak setuju.

eiza in the house.. berkata...

Wawa
** kan aku tu..ko cye tak?..hehe


Tinie
** lawa ke?..terima kaseh atas pujian iklas itu..mudahn2 ada penganti yg lebih baik dr dia nanti.Amin.

feizabaiduri
berharap dia segera nyah dr idup aku..tp nak wat cmnekan..dia still nak jd kwn jugak..tu yg payahnya tu

T.u.Y.a berkata...

maafkan aku,
kerana telah melukakan mu,
bukan maksud utk menunjuk atau meriak padamu,
cuma kuperlukan seorang teman yang memahami diriku...
doakan kebahagiaan ku..

**za..betul x ayat2 poyo mangkok tu ala2 macam tu???

eiza in the house.. berkata...

tuya
** yup..pndai ko olah ayat ekk..lega bila dah luah..sakit bila dipendam2..

matakucing berkata...

hidup ini perlu dinikmati...lupakan lah yg lepas..jalan terus..dihadapan ada lagi "coklat cadbury" yg masih lagi "available" utk dinikmati kemanisannya. This is not the end of la eiza.. ;)

A a D i I ? berkata...

ko mau kaki untuk blasah orang?
sila kontek aku.
aku memang pakar bab2 blasah makhluk-tak-reti-bahasa nih.


errr..tu pun kalo dia bersaiz XS macam aku juga la. kalau dia saiz XXXL, ko carik org laen jer la ekk kasi setel. haha!

eddie dewanaga berkata...

ada sesapa yg sakat eiza..??

meh gambo dia, biar gua naik BP, carik...

Zaidon berkata...

Salam Eiza.. sabarlah ya.. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails