05 Mac 2009

backpain



Hari ini, aku tak ada mood sgt..sbbnya aku mengalami sakit belakang..tp bukan mcm dlm pic kat atas tu...aku tak boleh nak menoleh kebelakang..terseliuh gaknya urat belakang nie..tadi bwk kete pun aku pkai tgn kiri jerk..tgn kanan aku sakit nak dibuat angkat tinggi..jalan pun tak leh hayun tgn mcm askar..huhu..aduhai..sakitnya..:-(

8 ulasan:

SRISUFI berkata...

harus jaga kesihatan.pergi cek k.hoho.masih muda tu.

cepat pergi klinik

eiza in the house.. berkata...

srisufi
- seri dokong eiza g klinik jom..
hehe:)

noey.rania berkata...

muda2 mana leh sakit belakang lain lerr cam noi ni hehehehe (x lerr tu sangat hehehe)
eiza g cek kt doc yerr

eiza in the house.. berkata...

noey.rania
- bukan tulang yang sakit nie..mcm tergeliat uratnya..tp dah lama kene mcm nie..sebenonya den takut nak g urut..maklumla byk buat keje2 lelaki..

besi berkata...

cian dia sakit belakang
atlit ke masa sekolah?

eiza in the house.. berkata...

besi
- atlit yg tak bape atlit..hehe :)

manje berkata...

salam eiza

emm angin kot kat urat2 bdn... tetbe sakit blkg cam gini... bwk2 g berurut la, bia lega sket...

eiza in the house.. berkata...

manja
* salam manja..eiza dah g urut n g klinik sekali..tp pelik doc kasi ngan ubat gastrik sekali nie..tu yg dok pening nie..manja sehat ke tu?..anak murid ok ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails