tag lagi!!

Kene Tag Lagi....nie mak tiri la nie..suka dia kenekan aku ekk...takper2..dgn gegehnya aku telah menjawap soalan yg diberikan dengan sepenuh jiwa dan raga ini..huhu


1. Do You Think U'r Hot?
Hot n spicy ker?..hehe...ok2 aku jwp tulus ikhlas nie..
erkkk..bila ku minum air yg panas, maka aku akan terasa hotnya, tp bila ku minum air yg ada ais makanya aku akan berasa cool..


2. Hapload U'r Fav Pic
iza dan ina dua jiwa satu kepala..hehehe..bleh gtu?




3.Y Do U Like That Pic??
aku suka dengan pic nie sbb aku terasa diri ini semakin muda selalu..kihkihkih...jgn jelous..


4.When D Last Taim U Ate Pizza?
dua bulan lepas, masa ada org nak belanja makan best..


5. D Last Song U Listen To?
Imran Ajmain - "Selamat Ulang Tahun Sayang"


6.What r U Doin' rite Now Besides This?
aku tgh tunggu sms masuk kat hp aku...sbb aku guna lagu nie utk nada sms...hehehe


7. What name U Prefer Besides Urs?
ko nak nama yg mana, byk sgt dah nama aku nie..ko pilih jerk la yg ko suka..janji jgn panggil aku mangkuk hayun dah..tak suka..


8. People To TAg??
di hari jumaat yg mulia nie aku tak nak tag sesapa lah...boleh cik tuya?


-What is no 1?
nak kene jwp ke?..iskh ko nie...
yg pertama - budak hitam yg suka berkawad di tengah panas..ada ker kawad tgh ujan..
yg kedua - budak yang suka nanes..alah ko tau nape..mlas nak habaq
yg ketiga - budak yg tak insaf2 rempit..cuma termenylowkan kerempitannya...:)
yg keempat - budak yg sentiasa meriah jiwa dan raganya
yg kelima - nak baby..sapa leh bg baby dia kat kita...
yg keenam - kepala ting tong....



aku dah letih dah mengupdate balik tag nie...ok moga jwpn2 memenuhi kreteria yg mak tiri nak yerk...wassalam.

Ulasan

nita berkata…
heheh! ko pon kena tag gak yerr.. ni musim tag mengtag semesia ni kanss.. meriahnyerr..
eiza in the house.. berkata…
sis_nita
* a'aah kak, tension nie nak kene nuntut ilmu mentag nie..klu tak harus kupandang sepi itu tag..hahaha
azmi yusof berkata…
tag mengetag yer...
♥ Che NamNam ♥ berkata…
ahakss...nie lina yg tag yerk..hahaha...samo lah kiter..
eiza in the house.. berkata…
azmi yusof
* yup..nak join ker? :)

Shi3la
* tak la kak ..cik tuya nie ha a.k.a
mak tiri sy :)
~LOL~ berkata…
huh... nasib baik kamu tak tag sesapa...
lega seh...
eiza in the house.. berkata…
encikbmwhitam
* takper..lain kali ada lagi..klu rase nak mentag..kamu adalah pilihan utama..hehehe..awas yer!

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe