Tag oleh cik halizazulkefly.. sebenornya hamba tak reti nak jwp tag kamu..tapi hamba koba jerk la ekk


1. List these rules on your blog
- sebenornya tak ada ape2 rules..cukupla kamu sudi mencorat coret disana..sbg tanda persahabatan..kalu tak nak pun tak ape..makcik tak paksa..

2. Share 7 facts about yourself on your blog.
- aku suka beremosi di blogku..huhu
- aku suka ajak kengkawan baca cerita kelakar dlm email atau tagged aku.
- aku suka sgt tunjuk makanan dekat blog..sbb aku rase aku ptt syer mana2 yg sodap..
- aku suka buat poem yg tak sama awal dan ujung..
- aku suka merempit..tp 4 tayar..huhu ada ke?
- aku suka nangis even masalah kecik jerk
- aku tak reti buat kuih muih..sbb semua mcm tak cukup sifat..waaa..


3.Tell 6 unspectacular quirks of yours
- aku suka makan byk..dolu2 la..sekarang dah slow
- aku suka makan coklat, kek n aiskrim
- aku semakin montel..oh tidak!!
- aku kuat tido...balik keje tido, mlm tido, nasib g keje tak tido..huhu
- aku suka dikecewakan..selalu cinta aku tak kesampaian
- yg ptg..aku suka gelak kuat2..korang jauh skit, karang karat telinga dgr aku gelak..hehe


4.Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.



- siapakah dia anak kambing sy..ehh..bukan silap...siapakah dia yg sy nak tag..huhu
dia adalah....

1. mr. besi
2. mr kueh bakar
3. mr atan
4. mr kelapadanorkid
5. mr Zaidon
6. mr apei
7. mr bmwitam

(wah2 semua jejaka2 mantap..hehe)..jwp yer..


ok cikgu haliza..keje sekolah sy dah siap...leh sy balik dulu :)..tata


notahati:
****memana tag yg eiza lum jawap..tolong bg tau yer..maklumla dah tua nie asyik lupa2 jerk..****




Ulasan

besi berkata…
eiza..heheheh suka main tag2 ya..
eiza in the house.. berkata…
jwp tau...tak jawap dosa..:)
Firdaus berkata…
biasanya gua gunakan santau online kepada mereka2 yang suka tag gua. tapi santau gua tak berkesan kat lu. lu ada pakai pendinding ke?
eiza in the house.. berkata…
apei
- yer ker..pesal bro pkai santau nie..iskh2..eiza pkai tembok dinding konkrit jerk..:)
~LOL~ berkata…
adeh... eiza...
kita mana reti jawab tag² ni...
dah tu plak english kita tak brapa faham la...
soklan last tu jenuh la aku nak cari kawan...
help me... help me...
besi berkata…
eiza..lepas nie jgn kecewa2 dah
kena ceria2 k....
eiza in the house.. berkata…
encikbmwhitam
- ala...jwp jerk..eiza tak marah pun..janji jwp k :)
Tanpa Nama berkata…
anak murid yang bagus.. hehe..

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe