31 Mac 2009

huyeah makcik kayo!!




Pepagi tadi tepat pukul 8.30am..bersemngat den terpacak dekat pjbt pos Kg. Kenangan Dato Onn..bukan sama sekali utk mengenang jasa Dato Onn tu dan bukan juga utk membeli setem hasil..tp nie nak ambik duit rebet minyak, yg last date nuntutnya adalah hr nie..tp dilanjutkan tarikh byran kepada 14.04.2009..sesapa yg tak ambik lagi tu sila2 lah rajinkan kakimu itu pegi ke pjbt pos..bukan skit tau dpt byk oooo..leh cover balik duit insurans tu..

Tapi yg sodeynya nak habaq..duit den dpt nie, bukan duit kepunyaan den...nama den jerk glamour kat rotax n isurans tu..nak wat cmne, den tak mampu nak pkai kete bosau..cukup la den pkai "milah hijau" dah wat den teruja..jap lagi..den kene serahkan duit tu pd ayahanda den..hai duit..aku hnya leh pgg ko jerk la..memakainya tidak sama sekali..tp tak per..nanti den coba2 gedik2 kat ayahanda den, kalu2 dpt imbuhan..hehe..doakan den yer..:)

20 ulasan:

besi berkata...

ok la...dapat duit rm 625....bagi la seringgit 2 kat aku ehhehehehe

SRISUFI berkata...

Bak sini sket belanja sri n bloggers lain minum teh o ais ok.

hehehe. sakan ye Eiza

eiza in the house.. berkata...

besi
* boleh2..boleh blah..hehehe..bukan duit za la besi..klu duit za best gak..leh berfoya2..kihkihkih

Srisufi
* hehe..nanti tnya bapak dia mau kasi berape sama eiza..baru kita leh enjoy!

eliza berkata...

enjoy2 nnti jgn lupa aku tau...hehehe

eiza in the house.. berkata...

eliza
* ok nanti za roger2 eh..hehe

sis_nita berkata...

laa ni gak akak doakan.. "semoga adikku ni dapat lerr merasa barang sesen dua dari duit rebet itewww.. amin.."

haa.. kang dah dapat, jgn luperr banjerr akak eskrim..

eiza in the house.. berkata...

sis_nita
* huyeah, bestnya klu dpt..tak nak lah sen2 nak lebey2..rase2 leh dpt tak ...hehehe

matakucing berkata...

chantekkkk...smalam baru je ambik duit rebat moto, tuari keta keh keh keh..

eiza in the house.. berkata...

matakucing
* cantek molek..cm nie matakucing kene belanja kita n blogger lain dulula..berganda2 dptnya tu..kita nak jugak..leh kan :)

eddie dewanaga berkata...

hahaha... apa kan daya, duit ayahanda... tapi, eiza boleh mintak dia belanja, upah beratur!!!

T.u.Y.a berkata...

za..jap td aku hello ayah ko dah...aku bgtau dia,simpan2 sket la duit tu kat anak angkat x berdaftar nih..hehehehehhe..

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
* hehe..tula pasat..igt nak mintak lebih dr duit beratur..hehehe

tuya
* eh bapak aku tak ckp pulak..anak angkat dia yg mana ekkk..hehehe

a.b geldofg berkata...

pinjam.....aku dah pokai ni

eiza in the house.. berkata...

a.b geldofg
* kene tnya bapak la..nanti bapak tanya mana duit..nak jwp ape?..

T.u.Y.a berkata...

jawab le..dah g wat ENJOY...hahahha..mari ramai2 pow iza..

chimera berkata...

moga bapak eiza tu sudi membahagikan duit tersebut 50-50 dengan eiza... bolehlah bershoping kann

naz ilyn berkata...

salam...
tak sia-sia beratur... kalau mintak mesti dapat punya...

fiezabaiduri berkata...

kalau gedik2 tu bleh dapat,..bai pon nak gedik2 gak la..
bukan dgn bapak eh, tp dgn anak eh.
gedik dgn eiza..kot dpt milo ais pon jadi la..muehehehe..

shi3la berkata...

hahh..dah dapat ker belum duit tuhh...

eiza in the house.. berkata...

Tuya, chimera, naz_ilyn, fiezabaiduri n shi2la
** huyeah2..nampaknya dh dpt lebih dr
duit beratur..syukur alhamdulilah..
jom2 mai bp..kita enjoy!..hehehe:)**

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails