13 Mac 2009

Gara-gara diet

video


notahati: jgn la kita smpai jadi cmnie..syukurla nikmat makan yg kita dpt..klu dah tak boleh makan nanti mcmana pulak kan .."tepuk perut tnya la selera anda"..boleh gtu?

7 ulasan:

ai berkata...

mak aiiiiiiiii!!! tak payah le sampai camni. Merana pewot oooo..sib bek la aku ni mmg keturunan keding. Makan le banyak mana pon, tetap gitu.Tp kalau kuwus sangat pon burok ooo. biar le berisi, mantap gitu! :)

~aku penah gomok sbb ubat. aku rasa pasni doc tu nk kasi aku telan le ubat tu balik..huhuhu..

senget berkata...

hahahahaha..
gilerk aaa..
melekat daging kt pewot..
hahahahaha..
ish2..
:P

eddie dewanaga berkata...

kelakar seh... gelak gua sorang2...

gua tak minat awek kurus2 ni, tulang aje takde isi... susah nak gigit!!!

D a Y a (^_^) berkata...

takyah la kot mcm tu
nak makan...makan je...tp jaga kesihatan sudeyyyy

eiza in the house.. berkata...

kak ai
* bagusnya klu dpt bdn cm kak ai..slim melim lagi..:)

senget
* tula kecian perut..teringin sgt nak makan le tu..asyik diet jerk..huhu

eddie dewanaga
* erkk!!..ape yg kamu nak geget tu?

daya
* tula dia daya, extrem sgt nak diet..gni jadinya..cian peyut kan..

matakucing berkata...

siot la iklan tu..gelak guling2 ni

eiza in the house.. berkata...

matakucing
* hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails