20 Mac 2009

bestnya..


Jumaat 20.02.2009 lahir la putera kepada sahabat ku anie dan hubbynya... dinamakan bayi itu Muhamad Hazim al Hafiz..inilah pic yg di ambil oleh mama dia dan hr nie genap sebulan umurnya...yg bestnya kami lahir pada tarikh yg sama..cuma tahun jerk berbeza :)



alahai.. hazim, bila la makcik nak g tengok ko nie..




senyum lak dia, moga jadi anak yg cemerlang, berakhlak mulia dan baik yer nak..

8 ulasan:

sis_nita berkata...

comeyy sesangatt.. kasikk kiss sama diyerr.. muahhhh..!

Lina berkata...

nak sapa ni kak?

eiza in the house.. berkata...

sis_nita
* mmg comel sgt kak nie baru tgk pic dia..klu tgk orgnya mau bwk balik..hehe

Lina
* anak kwn akak yg kat sri medan tu.:)

ai berkata...

haiiihh..pandai lak dia senyummm..sweetnya..sedapnye bau dia...

eiza in the house.. berkata...

kak ai
* sy pun suka bau baby..:)

encikbmwhitam berkata...

hohoho...
bila la aku nak merasa ni...

T.u.Y.a berkata...

alololo..pandainye dia tenyumm..za,anak sape nih?anak anie ke?

eiza in the house.. berkata...

encikbmwhitam
* ha bila nak bertiga, berempat dan seterus nie?...dah bertanda ke belum ..hehe..

sabarlah..ada jerk nanti tu..pastu pinjam ekk..kita nak bwk rempit bp..:)

tuya
* aah ler...anak aku lum ada..jd aku letak anak anie nie kat sni..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails