02 Mac 2009

Semalam

semalam..
mencari semalam yg pastinya sudah berlalu
tidak membawa erti ape2 lagi

semalam..
membawa seribu makna kehancuran
pada jiwa dan diri ini
yang indah sudah tinggal kenangan
memori silam sudah menjadi sejarah

semalam..
biar la ia berlalu
dengan pelbagai warna pelangi yg tak boleh kugapai
moga kau bahagia di sana
mengapai kebahagian yg tak mampu aku berikan

8 ulasan:

besi berkata...

kenapa dengan semalam?
apa2 pun banyak2kan bersabar

ifahruzzaman berkata...

kenapa plak ni...?
emosi jer entri.

smlm...

hari ini dan keterhadapan mgkn tidak akan seperti smlm...

insyaallah~

Dato Paduka Masri berkata...

semalam memang dah lama kita tinggal kan... namun dalam buku sejarah hidup kita xkan hilang semalam itu... seperti lukisan yang sudah terconteng dan kita tidak mampu memadam nya... begitu juga luka yang meninggalkan parut...

eiza in the house.. berkata...

besi
terima kaseh atas nasihat awak tu..:)

ifahruzzaman
ade teremosi skit..
Insyaallah..semoga hari depan lebih baik dr semlm..

Dato Paduka Masri
betul tu, bila hati terluka parutnya sukar utk sembuh..luka ditgn ada ubatnya..luka dihati susah utk di sembuhkan..

ab geldofg berkata...

:)

eiza in the house.. berkata...

ab geldofg
- senyum jerk?? ;)

azmi yusof berkata...

s emalam takkan kembali
e sok masih ada
m inggu depan masih ada
a pa nak dirisaukan
l aluilah ia seadanya
a kan sampai nanti
m masa dan ketikanya..kita akan gumbira...tq

eiza in the house.. berkata...

azmi yusof
- menarik ayat yg awak buat tu...mmg kene dengan "semalam" sy tu..tq :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails