Hari nie ujan lebat, seluruh tubuhku rase sejuk banget..tetiba tadi aku dengar seperti ada suara yg membingitkan telingaku...ia menjerit2 minta pertolongan padaku..tp apakan daya..aku tak mampu membantu..sehingga ke suara akhirnya...dan yang menjerit2 meminta tolong hanyalah kilaun pada matanya sahaja..

Kalian tau apakah yg aku maksudkan?...itu kereta di atas..tadi dia buat bising...geram tol aku..pastu aku habaq la kat budak2 opis hotlink sebelah pakai ym... igt kereta bos dia org...rupa bukan da..malunya rase..siap pesan lagi..."sediakan payung sebelum ujan" ..ape kene mengena tah minah tu ..aduh malunya aku..huhu

Ulasan

besi berkata…
eiza....kete tu berbunyi sbb bunyi guruh ke
eiza in the house.. berkata…
besi
* ntahle..za tak ambik port sgt..bz tadi..tp rasenya bunyi dr dia..
TuYa berkata…
memekak je kan..heheheh

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe