17 Mac 2009

dah keta kesayangan dia..nak wat camne



notahati: kalau cm nie rupanya..rase2 kalau bg kat proton dia nak bg tak pampasan RM5000/- tu?

17 ulasan:

besi berkata...

heheheh eiza oh eiza....sape punya kete ko snap nie?

eiza in the house.. berkata...

besi
* ada aku kisah..hehe..

takdela..eiza ambik dlm email lelama nie ha...:)

TuYa : berkata...

aku suka keta antik macam tu..sekali aku tajang je dah besepah..hehehheeh

ai berkata...

huhuhuwaaaaaaaaaaa!!!

terasa aku weiiiii!!!!!!! kete aku pon dah ala-ala tukun gak.. :(

eiza in the house.. berkata...

tuya
* ko nie..tak sudah2 nak terajang..jgn ko balik mersing blaja karate sudah..

kak ai
* yer ke kak..nak tgk jugak..tp kete kat sni lagi terukkan..kan

encikbmwhitam berkata...

hahaha...
kalau keta macam ni jangankan nak dapat pampasan rm5k tu...
silap-silap 10k dia kena bayar...
itu keta kasi buang lombong saja da...

aWekCLunK berkata...

ni baru nama keta kebal..
dah nazak pun boleh jalan lagi..
sekali bersin, berkecai semua..
hehe..

Atan berkata...

apasal kete atan sampai batu pahat plak..patut la takde depan umah

eiza in the house.. berkata...

encibmwhitam
* iyer ke?..tak laku ke kete nie..rugilah mcmtu..baik pakai jerk smpai tak leh guna..hehehe

awekClunk
* jom kita naik reramai..agak2 tembus tak kaki kebwh..:)

atan
* atan punya kete ker..cm ner nie..ada kat bp?..jap lagi za pos g nilai ekk :)

shi3la berkata...

a'ahh dah diyer sayang camno nak bueknyer ehh...
salam perkenalan..

sis_nita berkata...

huhuhu.. ni kanss.. kete ni kan.. agak2 nak dijadikan koleksi barangan antik kot.. salam perkenalan..

eddie dewanaga berkata...

mak aii... dah rabak abis ni, toyota kelapa sawit ni selalu budak2 gua bikin drift... dia punya regu mesti Ford sampan... tapi diorang berangan trueno dan nissan jamban mcm dlm cerita jepun tu...

eiza in the house.. berkata...

shi3la
* salam kenal..:)

sis_nita
* x sesuai kot..tp jadi tukun ikan sesuai la amat..salam kenal juga sis :)

eddie dewanaga
* erkk..wah2 ada pulak dia nya citer rupanya..

manje berkata...

waa... kot kedai besi buruk pon dorang tanak time dah... hehe

eiza in the house.. berkata...

manja
* betol2..dia kata rendam jerk dlm sungai buat tukun..hehehe

matakucing berkata...

rare ni..asal boleh jalan sudah.

eiza in the house.. berkata...

mata kucing
* he..mmgla tp tak selamat langsung..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails