Tag dari EncikBWMhit@m

my blog rules

=> silakan wahai sahabatku menjengah masuk kesini..asalkan tak menjadi satu kesalahan dan kesilapan mengikut akta berblog 2009 :)


7 fakta tentang aku

* aku sempoi sgt
* aku suka pada kucing..(klu kucing kene langgar aku sanggup nangis tau..jgn tak cye)
* aku suka buat lawak
* aku yg sensitif
* aku yang nak buat semua kwn2 gembira dgn aku..(sapa tak gumbira meh bagi tau)
* aku yang suka sakit..(mcm2 sakit..masa jwp tag nie pun aku menahan sakit belakang)
* aku yang kepoh..(tula mulut dah besar..kepoh lak tu)


6 fakta maut aku

+ aku tak reti marah
+ aku yang suka gelabah
+ aku yang byk cakap
+ aku suka kco org
+ aku cikgi merempit yang garang
+ aku cikgi merempit yang lawak giler


7 mangsa tag ini

siapakah mangsaku kali ini..bersedia la wahai kawan2

mangsa seterusnya ialah **...** sesapa saje yg terbaca tag ini silalah jwp ekk..aku malas nak cr nama korang satu2..sbb tgn n belakang aku sakit dah..


ok encikbwmhitam, eiza dah jawap tag anda..hope berpuas hati?

adios amigos..gogo gajet..hehe


Ulasan

noey.rania berkata…
hehehehe noi x reti lerr nak jawab tag2 ni sowy yerrr tumpang baca dah lerr.....mormali
eiza in the house.. berkata…
noey.rania
- tak ape..nak tolong jwp pun boleh..
eiza lagi suka klu ada nak test jwp soalan tahap dewa nie..hehehe
KUNTONG berkata…
SETELAH SAYA BACA FAKTA-FAKTA TENTANG ANDA, SAYA DAPATI (DRI KACAMATA SAYA) ANDA SEORANG YANG HAPPY GO LUCKY.tAPI JANGAN BUAT FASAL DENGAN ANDA , SIAP.....

KAH.....KAH.... JANGAN MAREH.
eiza in the house.. berkata…
KUNTONG
- adakah benar bagai dikata?...
anda saja yg mampu menilainya..
pakcik jwpla tag sy tu :)
besi berkata…
suka kucing?
knp ya...
~LOL~ berkata…
alamak... terbaca la pulak
takkan nak jawab lagi kot...
fikir 12 kali nih...
huhuhu
eiza in the house.. berkata…
besi
- mmg dr kecik suka dgn kucing..tp sekarang tinggal kenangan..:(

encikbmwhitam
- pikir jgn tak pikir...hehe

Catatan popular daripada blog ini

jom balaja bahasa bangla..

aku suka makan..hehe