07 Mei 2009

aksi berani..huhu




balik dari Punggur tempohari, aku terserempak dgn satu aksi berani seorg budak kecik dlm kereta kancil mak ayah dia gaknya..cuba perhatikan betul2, ape yg sedang dibuat oleh budak nie dlm kereta tu..maaflah pic nie bukan aku yg ambik...so tak beberape nak clearlah...lagipun dh senja..bahaya sungguhkan..bak kata perpatah malang tak berbau..cuba bayangkan seandainya bonet kereta kancil tu tetiba terbuka...mau bergolek budak tu jatuh ke tanah..huhu..yg peliknya..selesanya dia bebaring mcmtu dekat dasboard belakang kancil tu..merajuk ke, meroyan budak nie aku tak taulah..so pada uaols yg ada anak2 kecik..make sure keselamatan dia org yg pertama..klu dah terjadi dah tak ada makna semua dah..okey..sekian laporan bersiri dari eiza in the house..daaa..

12 ulasan:

apei berkata...

mak bapak dia pun 'kayu' buat tak tau ajer..

eiza in the house.. berkata...

apei
** tulah, bukan senang nak dpt anakkan apei..
usha nak kene gigih..hehe..
sori2 lari tajuk lak..

eddie dewanaga berkata...

ibu bapanya ambil mudah benda2 mcm ni, nanti kalau terjadi apa2, sesal dah tak berguna lagi...

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
** betul tu, nampak mcm benda kecik n remeh..tp bila dah kene impak maksima dia..mati hidup semula dia punya sesal tu..

Ivy Metaga berkata...

yohhh...budak tuh...aduh aduh..

eiza in the house.. berkata...

ivy metaga
** yes..tak taulah patern ape budak tu..pelik sungguh.

dkama berkata...

aik... camner driver nak tengok cermin pandang belakang... hampeh.com la diorang nih...

Hidemichi berkata...

optimize spaces!economy beb.

fiezabaiduri berkata...

kecik mata bai tengok gambo tu.hehe..

tu la namanya dok kat atas bonet. mujur tak dalam bonet.
dah tak cukup tempat tapi nak ikut jugak.hehe..


menyesal dahulu pendapatan kann..
menyesal kemudian,..dot dot dot..

eiza in the house.. berkata...

dkama
** tulah, tp dia punya lending cantik jerk kat ateh tu tau...bahaya sungguh.com tu

Hidemichi
** ekonomik pun tgk la utk keadaan yg cm ner..ni sajer cr bala namanya..

fiezabaiduri
** tulah klu leh letak kat bonet lama dah dia tmbah ahli gaknya..
kita yg jalan belakang dia nie ngeri jerk tgk...

nasib baik anak sedara tak ada yg kelakuan pelik cmnie..jauhkan lah.

zulkarnai is an Army Personel. berkata...

Nak tanya skit ..ni blog Linda Onn ..DJ radio sinar fm tuker

eiza in the house.. berkata...

Zulkarnai is an army personel
** salam en. zul...
maaf blog ini kepunyaan eiza bukan blog linda onn..
kalu en.zul cr blog linda on ada dekat blog sy bwh tajuk celebriti corner..
terima kaseh melawat kesini..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails