06 Mei 2009

surat wasiat



Korang semua mesti kenalkan ngan lambang nie..baru2 nie aku dpt 2 surat wasiat dari jabatan nie..aduhai..igtkan dpt duit..wupa2nya dpt saman..dua pulak tu lagi..dua2 bukan aku yg drive keretanya..kete tu kete jenis wira aerobik kalor kelabu (saja aku nambah kat sni)..hangin satu bdn rasenya masa memula dpt surat tu..drebar sebenar telah mati kutu dan sekarang berada di bangi..balik siap ko..ko cuci milah aku sepajang ko cuti semester ada paham...klu tak aku tak nak bayar..huh!!..tp kalau tak bayar nama akukan, so akulah yg teruk nanti..x per2 semlm ayah dh bg duit..so tinggal nak pie byr..byk lak tu satu saman RM300/-..gilos separuh gaji aku..sapalah yg leh tolong kurangkan bayaran aku nie ekk..korang leh tolong tak??..lain kali kalau mandu tu toleh kiri kanan takut dek kene tmbak ngan speed trape...ni dah kene, buat2 tak tau pulak...geramnya aku..

13 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

sabar eiza...

adik eiza ke yg guna kereta tu??
dia ingat ahmad idham nak panggil dia untuk impak maksima part 2 kot...

takpe, mungkin bukan rezeki eiza, besok atau lusa, Tuhan kasi rezeki ikut saluran lain pula. Allah Maha Adil dan Maha Mengasihani.

jiejah berkata...

ahahahaha bayar jgn x bayar ... karang kantoi plak time nak bayar r/tax :)

matakucing berkata...

"pow" la balik sape yng bwk sampai kene saman hehe

fiezabaiduri berkata...

inilah dia,..lembu punya susu,..sapi nama dapat.hehe..

masa nak byr nanti mintak la kurang kat abg polisi.
boleh kot dpt kurang.huhu..

eiza in the house.. berkata...

eddie dewanaga
** a'aa, adik yg manja...

kalu dia panggil adik eiza, baik dia panggil eiza sekali berlakon..hehe

mmg bukan rezeki kan so bayor jerk lah..tgh dok igt nie penah kenal pakcik trafik tak hope dpt less harga..huhu

jiejah
** a'aa, tu yg sakit tu tang r/tax..klu pas buat slh larikan diri kan best..

matakucing
** igt nak "pow" dia cuci milah hari2 spnjg dia cuti sem..boley tak? ..haha

feizabaiduri
** sapi dpt nama, eiza dpt saman..adeyy..

klu tak ada sapa2 leh tolong, kene buat muka seposen lah kat kaunter bayaran tu nanti..mana tau lakukan..huhu

besi berkata...

eiza....lepas nie kena hati2 k

eiza in the house.. berkata...

besi
** thanks besi..nie nak kene smpaikan kat adik yg manja itu..

nurmieliasyaza berkata...

pegi bayar mintak bayar sparuh jer..bole nyer..

naz ilyn berkata...

salam....
setujuuuu... kasi dia cuci ko punya mila bila dia balik baru dia rasa... kalau nak mintak kurang minta jerlah dengan pegawai yang bertugas... kalau nasib baik dia kasilah kurang... tak cuba tak tau.

eiza in the house.. berkata...

nurmieliasyaza
** ok, esok atau lusa eiza g kaunter trafic k..tq:)

naz_ily
** a'aa, biar dia basuh milah smpai kilat..dr jauh dah bersinar2..
insyallah, moga dipermudahkan urusan eiza ngan pakcik trafik nanti.

eiza in the house.. berkata...

thanks kawan2..syg kamu semua..:)

dkama berkata...

lamak saman.... org len buat kita kena.... perhhhhhh cian eiza kene buli camni....

eiza in the house.. berkata...

dkama
** a'aakan..cian kat kita..nasib dia tu adik manja..balik siapla..dia jadi kadam eiza..hahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails