hati2 kalu pakai mini skirt...huhuhu..




Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri di sebuah perhentian bas. Ketika itu ramai orang sedang memenuhi pondok tersebut.

Apabila bas datang, perempuan tersebut mengalami kesukaran untuk memanjat tangga bas dek kerana skirtnya yang ketat tersebut.

Setelah berfikir seketika akhirnya dia mengambil keputusan untuk membuka sedikit zip skirtnya, namun masih gagal dan dia menurunkan sedikit lagi zip tetapi masih sukar, akhirnya dia terus membuka keseluruhan zip skirtnya kerana tiada apa yang perlu dibimbangkan sebab bajunya dimasukkan kedalam skirt... namun dia masih juga gagal memanjat tangga bas, sedangkan ramai orang sedang beratur dibelakangnya.

Perempuan tersebut telah habis akal, sedang dia berfikir tiba-tiba dia terasa ada tangan menolak punggungnya menaiki tangga bas, dia menoleh dan didapati lelaki dibelakangnya yang melakukan perbuatan tersebut.

Dengan nada lantang dia memarahi lelaki tersebut "Apahal ko pegang punggung aku? gatal!"


notahati kata: tgklah..org tolong dia naik bas, tetiba kene maki lak..lain kali naik bas tak payah la pakai skirt mcm tu..kan menyusahkan org namanya..mcm2 hal kat dunia niekan..

Ulasan

mamai berkata…
kan bagus kalau dia buka terus mini skrit dia hehehehe
anaklaut berkata…
tolongpun salah..!
dkama berkata…
baik telanjang jer dari pakai camtuh... hehehe kompom senang nak naik bas...
zedmagel berkata…
Eiza,

Perbuatan lelaki tadi bukannya menolong, tetapi dia mengambil kesempatan meraba punggung perempuan tadi. Saya ada kat belakang lelaki yang meraba punggung perempuan semasa kejadian itu. Sebelum tu dia dah berbisik kat saya nanti aku cabul dia ni, mengamcam sangat lah katanya...he ..he..
keh..koh..keh... bonceng motor lagi best... sejuk luar dan dalam...
eiza in the house.. berkata…
mamai
- klu dia bukak mini skit..dia nak pkai ape..mini bas?..hehe

anaklaut
- biasalah..nak cover2..padahal sendiri yg slh..

dkama
- uih, nie bukan acara "ion man" tu nak bukak semua bagai..karang semua mati terkezutt..hehe

zedmagel
- amboi,ada pengakuan berani nampak..:)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..