20 Mei 2009

tak ada tajuk

Alahai Mak Cik..........
Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya
untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer...
Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la..
Malam tu..
Time penyelidik tu nak mandi..maklum ler bilik air kampung..
Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..
Makcik tu pun "semacam" ler..dia pun nak pi ngendap si anak muda nie
mandi....
Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..nak ngendap nie..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

" JANJI TAU..!!"..


================
Burung Spesel

Pada suatu hari sorang suami baru pulang dari Brazil , membawa burung
kakak tua yang sangatlah spesel..
Si isteri bertanya..pada si suami...
" Abang..buat aper beli burung tu..?! Kan mahal tu..!"
Suami menjawab..
" Ala takper..burung ni spesel..tengok nie.."
Suaminya mengangkat tangan kanan dan memetik jarinya...burung itu terus
menyanyi lagu POP..
Si isteri sangat suka..dan menyuruh suaminya mengangkat tangan kiri plak..
Si suami..berbuat demikian dan memetik jarinya.. dan burung itu terus
menyanyi lagu ROCK pula..
Si isteri pun suka dan bertanya..
" Abang, kalau kita angkat kedua-dua tangan plak camner..?"
Suaminya menjawab.." Awak cuba la buat.."
Si isteri mengangkat kedua2 tangannya dan memetik jarinya..lalu..burung
itu pun berkata...

" SATU SATU LAH, BODOH..!!! "


Skandal Doktor

Seorang lelaki yang kebetulan seorang doktor muda, merasa tidak selesa
dengan apa yang telah berlaku.
Ia pulang ke rumah dengan wajah muram.
Setibanya di rumah, ia merebahkan diri di katil dan fikirannya mula
melayang
Lalu ia mendengar suara dalam kepalanya berkata,
"Sudahlah, tidak usah difikirkan. Skandal doktor membuat hubungan intim
dengan pesakit terjadi di mana-mana.
Jadi kamu tidak perlu merasa bimbang."
Doktor tersebut cuba untuk setuju, tapi apa yang telah terjadi pagi
itu terbayang kembali dan perasaan tidak selesa muncul lagi.
Ia membalikkan badan dan mendengar lagi suara dalam kepalanya,
"Tak perlu bimbang,orang sudah mula biasa dengan skandal hubungan seksual
antara doktor dan pesakitnya."
Lelaki itu mulai tenang dan perasaannya beransur-ansur pulih...
Tiba-tiba suara lain dalam kepalanya berkata,
"Tapi masalahnya kamu kan doktor haiwan"

Sorang taukeh kedai restoren sedang mengira pinggan mangkuk di kedainya...

- 13 mangkuk pecah
- 5 mangkuk retak
- 2 mangkuk hilang


DAN......
- 1 mangkuk hayun sedang baca email ni.....
daa...pegi buat keje.....takde keje lain ke 2....asyik tgk pc je
ekekekekeekekeke

9 ulasan:

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

cite 1: mak cik tu angkat jari kelingking...tapi satu tangan lagi pegang lengan!

cite 2: haha...burung tu suruh sabo..

cite 3: siyes!!!!!!!!!!!

Zaidon berkata...

best la.. semuanya kelakar, oo..mangkuk ayun ya.. :)

Lili Puteh berkata...

banyaknya cite.
lawak2.
gelak guling2.
ghee~

dkama berkata...

hampeh.com nyer mangkok ayun... hehehe kono den...

kalau laki bini angkat dua2 tangan lagi teruk kena basuh ngan burung tuh... gelojoh tol la manusia kan???

makcik ngan org muda tuh... janji... janji Rock hahaha

SRISUFI berkata...

~menghiburkan...


eiza...bila kita nak buat tart keju?

sis_nita berkata...

heheheh! adoiyaiii.. akak gelak geguling tang citer makcik tu.. haha..!

eddie dewanaga berkata...

hehehe... eiza ni!

coklat panas berkata...

haha..menghiburkn hati aku yang tengah lara ni baru balik exam..hehe

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

slm....mula2 bce x pham...tp last2 pham gk....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails