Jom Lentok..

Aishah - Janji Manismu


Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup ku selalu keseorangan

( korus 1 )
Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya

( korus 2 )
Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi

Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan...

( ulang dari korus1 )


nota hati: lagu ini kutujukan khas utk "encik dia" moga dia bahagia dgn ape dia dah lakukan..dgrkan and (bak kata nabil) lu pikirlah sendiri..

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
alamak...

semoga dia dapat bezakan, yg mana satu permata, yg mana satu zhullian... hahaha...

takmo fikir2 sgt eiza, nanti kusut jiwa, comot muka...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** takper la bro..dh terlanjur eiza dgr lagu nie masa lunch tadi..terkena lak tu ngan situasi eiza, so tue sbb eiza masukkan kat cni..eiza tak nak ape2 dh dr dia..za doakan dia bahagia cukuplah.

thanks bro support me..:)
fiezabaiduri berkata…
"ku tempuhi dengan kesabaran,..ku sedar kebesaran Mu,Tuhan...."

pasti ada hikmah disebalik kejadian..

senyummm.... :)
eiza in the house.. berkata…
fiezabaiduri
** yup bai, za dh nampak hikmahnya sekarang..moga bahagia terus bersinar didepan mataku ini, amin..:)
el berkata…
lentok jubo aku koke lgu ni..hehehe
cecekali koke lgu ni syok...ooo dunia ini...kalo laki aku dgr aku koke lgu ni..sure ngis dia..berdekah3
eiza in the house.. berkata…
el
** ada2 jerk ko nielah..nak lentok pun tak jadi tgk ko nya feeling gtu...adeyy..
SRISUFI berkata…
Eiza....

lagu ini best...
eiza in the house.. berkata…
srisufi
** nape kita tak leh masuk blog sri? :(..

yup, dulu kecik2 suka nyanyi this songs..melalak kat kantin sekolah rendah..huhu
dkama berkata…
kini terbukti apa yang di nanti... dengan rela ku lepas kau pergi... telah sedekat kenangan terpahat... di luah tak bertempat... uwoooo dengan nada lagu an irama ku luahkan jua rasa kecewa pada cinta yang dahulu kita ukirkan bersama .... panjang nyer lagu nihhh... nafas tak sampai lak....
eiza in the house.. berkata…
dkama
** fuhh..karok pulak dia kat sni..hehe

dkama ape tajuk lagu ko nyanyi tu?..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..