cerita banduan

Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka.

Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan di katil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.

Sementara banduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepada isterinya: "Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang.."

Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas, "Dia bukannya mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni homo dan katanyanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan body lotion? Saya jawab di bilik mandi. Saya rasa dia ingin melakukan hubungan seks dengan abang, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Bertahanlah sayang. Ayang cintakan abang juga..".


notahati: waduh..terbalik pulok dah..huhu

Ulasan

dina berkata…
kahkahkah.... aku tak tau nak komen apa... aku mampu gelak jek... kahkahkah
eiza in the house.. berkata…
dina
* jom pakat gelak reramai...
kui..kui..kui..=)
KUNTONG berkata…
ala eiza ni pagi-pagi buat suspen aja. hai..macam mana kalau terjadi pada diri kita..? apa tindakan anda semua...?
eiza in the house.. berkata…
Pakcik Kuntong
* alamak..kene btg hidung sendiri?..
cmner nak buat ekk...takut la pakcik..
eddie dewanaga berkata…
what the &$#@...!!

hahaha... gua tunggu la adegan2 panas, tapi rupanya hujan meleleh di tengahari...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
* alahai bro..dh meleleh ker air liurnya..hehe p)
mamai berkata…
hahahahaha mmg banduan selalu homo ker
eiza in the house.. berkata…
mamai
* tu kene check kat penjara la eh..he3
zedmagel berkata…
Salam eizaku,

Sangat menarik kisah banduan itu. Ini juga satu bentuk kemurungan bagi diri seorang lelaki.

Kalau ada peluang kerat saja 'anu' nya itu biar dia jadi lelaki hetrosex yang betul-betul berada dalam kemurungan terus menerus.
eiza in the house.. berkata…
zedmagel
* alamak..nak kerat la pulak yerk..
macam2 hal la donia skrg...
anaklaut berkata…
salam...

terima kasih sudi singgah anaklaut meninggalkan ulasan sangat bermakna pada anaklaut.:)
el berkata…
kahhhhhhhhhhhhh berdekah3
caluk@cencaluk berkata…
ade keslah kena usung tilam nanti he he
Lili Puteh berkata…
cheh!!
tapi aku tergelak.
haha..

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..