23 Julai 2009

jom gelak berdekah..=)

SABAH
pergi sabah naik basikal,
naik basikal pergi ke sabah,
ade ke munasabah & masuk akal,
nak pergi sabah naik basikal?

memang tak masuk akal!


KATAK HIJAU

pada suatu ari kita pegi ke sebuah gua.
penjaga gua tu kate, dlm gua tu ada katak ijau.
jgn pijak katak tu sbb klu pijak, dpt suami tak hensem.
dlm gua tu saya je terpijak katak ijau, tapi awak tak.
pastu, tiba masa kita kawin. suami saya mmg tak hensem.
tapi suami awak hensem. saya tak puas ati la!
so saya tanya suami awak kenapa kawin ngan awak? saya lg cantik
malah berganda cantik dr awak. pastu dia jwb "nak wat caner,
dulu saya pun terpijak katak ijau tuu..."


KENTUT

org Amerika kentut ckp EXCUSE ME
org British kentut ckp PARDON ME
org
Singapore kentut ckp FORGIVE ME
org kita kentut ckp NOT ME! NOT ME!


WARNING!!

children playing outside the car
can cause accident.

adult playing inside the car
can cause children!


SWEET

a lollipop said to a chocolate "Damn we're sooo sweeeet!"
the chocolate replied "Sweet? u should see the person who
send this massage. fuh, lagi sweet!"
hoho...... :-)



" The true measure of your credit is not how much others give you, it is how much you give yourself "

7 ulasan:

el berkata...

adooiiii sakit urat2 pundi kencing aku tau eiza..kahhhhhhhhh
yg x thn tu psl kentut..kahhh NOT ME NOT ME NOT ME..berdekah3

eddie dewanaga berkata...

eiza a.k.a kojah memang sweet!!!

gua tak pernah pijak 'katak' lagi... kalau pegang, biasa la.. huhuhu!!!

KUNTONG berkata...

eiza, menjak dua tiga menjak ni entri u mmang mnarik.truskan, nnti kita ngeteh kat banda tau dgn zedmagel, amirhamzah64 dan rouslenz. ok...zedmagel, amirhamzah dan rouslenz ni isteri mereka semuanya tak pijak katak hijau...cuma isteri saya saja yang terpijak katak hijau........nasibnyalah...

dkama berkata...

kalau bran jom la kita rasing gi sabah naik basikal...Ada baran...

DI LARANG KENTUT SAMBIL NAIK BASIKAL...

peace...

caluk@cencaluk berkata...

apsal citer pasal katak lak nie he he

Ivy Metaga berkata...

adohai...yg kentut tu mmg kelakar abis hahahhaa

J@J@ / Bini The Rock berkata...

ekekekke....

lawok sunggoh laaaahh!

xD....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails