CIUM SAMPAI PENGSAN...




notahati: alahai kejung anak kucing kojah nie..waduhh..

Ulasan

matakucing berkata…
power gler bau kasut ko eiza..sampai pengsan ha
eiza in the house.. berkata…
matakucing
* tu dah setahun tak penah cuci..
mau tak pengsan..hahaha
Ivy Metaga berkata…
aduhai eiza..comel nya kucing tu..

sy paling geram tgk kucing2 nih tido...mst kaco smpi mrk bangun hehhe
mamai berkata…
so cute sukanya aku....
tak sabar nak balik main dengan bob...
KUNTONG berkata…
kalau betul..memang dahsyat tu eiza.......
sis_nita berkata…
ih3x..
tu laa kucin..
ko gatai pi masukk sampai ceruk tu wat perr..
kan dah pensan..
T.u.Y.a berkata…
wakakaka..fenin...fenin..leh kena barah medula oblongata kucing tu za..adehh
eddie dewanaga berkata…
hahaha... kojah memang kejam!

gua dulu mengalami masalah yg sama, keja pakai boots, tapi perlu tukar stokin sekerap yg mungkin... bau kaki sudah hilang!

kasut pun ok.
dkama berkata…
Pengsan tahap kencing manis termakan kambing... berapajam kah?
meo188 berkata…
uiks... si kucing dh pengsan :p
KUNTONG berkata…
eiza مرحبا ، كيف ، وآمل أن تكونوا بخير.
caluk@cencaluk berkata…
lagi power dari sedut gam he he
rondo-ayu berkata…
eiza : saya pun ada saudara kat batu pahat, jalan pt sulong simpang lima,dkt dgn mrsm. rumah u kat mana tu....
zedmagel berkata…
Eiza,

Alamak bau kasut kau tu teruknya, sampai pengsan si comel tu. Takut comel tu mati aje...

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..