happy birthday Ucu a.k.a Edy..



sibuk2 menaip dan menghantar email nie..
tetiba aku tgk date hari nie 7.7.2009 bersamaan ngan 14 rejab 1430 masihi..
rupa2nya hari nie besday ucu a.k.a adik aku yg bongsu..

Sempene ulangtahun dia yg ke-24th
aku nak ucapkan la happy besday, semoga panjang umor,
murah rezeki, cerdik otak nak blaja dan jangan suka sgt gado2 ngan abah tu..
apepun kami syg ko..

nampak sgt aku dah tua..sbb adik aku tu dah besau panjang rupanya..
jap lagi mesti dia ckp ngan mak
" mak..ucu nak kawin"..huhu..ayat..tak bley blah..


Ulasan

Ivy Metaga berkata…
eiza ada tak cakap..

mak eiza nak kawen hehehe
d a y a berkata…
ni ke adik akak tu..hehehe
sis_nita berkata…
epi besday to ucu..
cikin berkata…
appy bday adik ucu... hehehhh..;D
meo188 berkata…
hepi besday folks!
fajridil adha berkata…
sy pun nak kawin gak.hehe [my blog]
dkama berkata…
baik ko kawen cepat za sebelum adik ko carikan calon... hahaha kojah kojah...PEACE...
eddie dewanaga berkata…
hepi besday edy...!!!

orang nama edy @ eddie ni memang hensem, kiut dan romantis...
zedmagel berkata…
Salam Eiza,

Dah beso ucu...appi besday ucu...Ucu 24 akan 2?...bila nak besdaynya?

Wakakaka...

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..