24 Julai 2009

keje..keje..keje

waaaaa....
aku kene stay back
mencik tau...

selamat mlm semua...
selamat berhujung minggu

aku tak cuti
hari2 keje...
kaya tak juga...
huhu


antologi kojah..

16 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

ko ingat ko keja sorg ke?
haku ni ha meneman ko x kira keja ke?
rabun buasir dah mata aku dr siang td ngadap laptop..
gaji ni kena banje aku..
kojah betul la minah nih..

eiza in the house.. berkata...

tuya
* alamak...aik ada perjanjian ke..kan tadi janji nak chat smpai lebam..huhu

KUNTONG berkata...

hoh..ko orng br2 ni koja satu tmpat ke..? kau keno blanja KFC kat bp mall.

mamai berkata...

dah cepat kerja jagan main2 nanti boss marah

meo188 berkata...

lalalalala... kena kerja... bosan dgn kerja.. hahaha

T.u.Y.a berkata...

Pakcik Kuntong..Tuya ngan Kojah ni bukan satu opis..Tuya temankan kojah berYM sambil dia siapkan keja dia..
Tuya kat KL tapi mmg org BP..hehehheh..
bestprend ever..walo jauh tetappp bersama..kan kojah kan?

Hidemichi berkata...

asal bekerjaya kojah weh!

anaklaut berkata...

salam..tq singgah anaklaut.

best baca entri TuYa tu..:)

coklat panas berkata...

esok lusa kaya la..haha

eddie dewanaga berkata...

takpelah eiza... pelan2 kayuh.

el berkata...

betul2..keje ari2 x kaya2 gak..penat ada lah..hehehehe

cikin berkata...

sokonggg... ari2 dok kjer cm ape jer.. tp kayo tak jugak.. huhuh.. *tp.. alhamdulillah ade kjer kan.. dr takdo kjer lg payah.. hohoo*

zamspotte berkata...

tumpang lalu... busy keja yer che??

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

aku dah mmg malas bekerja...

13may berkata...

amik MC laa :D

zedmagel berkata...

Salam Kojah,

Siapa yang cakap keja jadi kaya. Keja nak makan dan idup bukan nak kaya. Nak kaya join skim cepak kaya. Baru le kaya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails