:::(^):::


Salam semua.. moga ada sesuatu yg istimewa pd hari nie..:)





@ndai ku mahu mu..
aku perlu biarkan kau pergi sejauh yg kau mahu..

pastinya

suatu saat nanti..
kaukan kembali padaku jua..

@ndai cinta itu bukan milikku..

hanya

doa tulus suci ku hadiahkan buat mu..
moga kau bahagia disana..




notahati: tapi klu semua org menanti aje susah jugakan impian nak menjadi nyata..tp apepun kembali pada ketentuanNya.. Qada dan Qadar harus la kita redha...maaf kojah blues lagi hr nie..huhu

Ulasan

eddie dewanaga berkata…
sekali-sekala takpe Eiza, kita ni cuma manusia biasa...
eiza in the house.. berkata…
eddie dewanaga
** yerla kan bro..x salahkan..hanya dia yg tau..opss!!..hehe
T.u.Y.a berkata…
lor...frust lagik..
biar la dia pergi semahunya,kalau niat dia nak lari dr ko..akhirnya dia akan jupe ko semula jugak..
hehehhee..tetiba lak aku jiwang..
ieyla berkata…
Biarlah frust sekarang jangan di kemudian hari....bersabarlah nyer...
eiza in the house.. berkata…
tuya
** bersemangat tul ko ekk...aku ok je nie..tak ada sapa lari dr sapa..cuma luahan rase hati..

ieyla
** thanks kak..
coklat panas berkata…
betul tu kak..
mamai berkata…
semoga dia bahagia andai itu bukan milik kita
eiza in the house.. berkata…
coklat panas
** ye lah dik...:)

mamai
** a'aa...za akan sentiasa doakan dia gembira dan bahagia selalu..
apei berkata…
lu dua-tiga hari ni gua perati jiwang satu macam. sedang dilamun asmara ka?
eiza in the house.. berkata…
apei
** oops! pemerhati yg bagus..blues skit je..nak teman, teman2 seperjuangan..hehe
mummysyafie berkata…
naper lak nie? frust ke dik..

takpe la..semua tu dah tertulis bukan milik kiter. ada hikmah semua ni..take care
eiza in the house.. berkata…
mummysyafie
** cuma luahan rase dijiwa..take care u too kak..tq..
Tanpa Nama berkata…
cinta sejati adalah cinta yang tak dapat dimiliki..yang kekal abadi..

cukup la menyintai jika tidak dapat memiliki..

tapi memerlukan pengorbanan yang hakiki..
eiza in the house.. berkata…
Tanpa Nama
** mmg terlalu berat utk dilakukan.. utk mencintai tanpa memiliki..
azmi yusof berkata…
sekali sekala layan jiwa seronok jugak...
KUNTONG berkata…
biarkan dia pergi
sejauh mana yang dia mahu
kau tetap eiza
walau tanpanya
kau berdiri teguh
tanpa lebih atau kurang
dulu... sekarang dan akandatang.
znel berkata…
kok nanges2 lg nih...mcm mana yayi nk nolong nih...
eiza in the house.. berkata…
azmi yusof
** tulah..jiwa manusia..ada kala gembira..duka..dan jiwang karat..huhu

Pakcik Kuntong
** harap2 eiza kuat..tq pakcik atas semangat itu..


bro lenz
** tolong lah pujuk...waaaa!!
Rashid berkata…
ehemm ehemm..
romantisnya..
eiza in the house.. berkata…
Cikgu Rashid
** alah cikgu pun ape kurangnya..
opss!!..chop tak ckp..hehe

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..