21 Oktober 2009

Otak siapa yg tak ada?..

Satu hari Pak Pandir mengalami sakit kepala yang amat sangat. Lalu dia pun pergi ke pekan untuk berjumpa dengan doktor.

Doktor: Serba salah saya hendak memberitahu Pak Pandir nie..tapi saya mesti beritahu Pak Pandir bahawa Pak Pandir telah menghidapi Barah Otak.

Pak Pandir: Yaaaaaahoooooo! !! (melompat kegirangan)

Doktor: Pak Pandir fahamkan maksud saya? (kebingungan)

Pak Pandir: Tentu sekali saya faham, apa doktor fikir saya bodoh sangat ke?

Doktor: Habis tu..kenapa gembira sangat?

Pak Pandir: Sebelum ini isteri saya Mak Andir selalu marah saya dengan mengatakan saya "takde otak". Dengan berita baik ini ia telah membuktikan bahawa saya sebenarnya mempunyai otak.

12 ulasan:

azmi yusof berkata...

isk3...

eiza in the house.. berkata...

azmi yusof
** :)

matakucing berkata...

pak pandir berhak merai kegembiraan hehehe

eiza in the house.. berkata...

matakucing
** yer la tu..tak paham betul la ngan pak pndir nie..

Mak Su berkata...

hihihi, pak pandir sngtlah positif thinking

eiza in the house.. berkata...

Mak Su
** yer ker maksu..hehe..bijak2

KUNTONG berkata...

Pak Pandir org yg happy go lucky.

eiza in the house.. berkata...

Pakcik Kuntong
** tp bukan cm eiza kan pakcik..hehe

Ivy Metaga berkata...

hehehe..pak pandir mmg lucu..

eiza in the house.. berkata...

Ivy metaga
** rase2 ada tak org cm pak pandir zaman nie ekk??..

Rashid berkata...

hehee.. sian pak pandir..

eiza in the house.. berkata...

Cikgu Rashid
** yer la cikgu cian dia...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails