22 Oktober 2009

rezeki lagi..:)



Salam kengkawan semua.. tgh buat ape tu.. dh nak balik keje ekk.. nanti balik lelok k.. jgn rempit2 tau..hehe

Alhamdulilah, hari nie rezeki tak disangka2.. tadi lunch hour.. bos ajak kita org makan McD kat sebelah carefour tu.. seronok rasenya.. sbb tgh2 kering gni ada lak yg nak belanja.. maka harus pergi gtu walaupun dah tapaw mapaw nasi goreng dari umah dan 2 keping roti gandum..harus bawak balik semula..huhu

pastu tgh syok borak2 ada akak keje kat HSBC bank makan n duduk depan aku ( pic belah kiri atas tu).. klu sekali pandangkan aku lihat mcm kenal (dia pasan kot aku ambik pic dia curi2..huhu).. tp aku mcm tak igt kat mana aku jumpa dia nie..tp 2 kali pandang aku rase muka dia cm iras dina lah.. dina ada tak iras?..huhu klu tak iras mmg mata aku nie ada poblem lah gamaknya..hehe

baru aku tau rupanya kat McD nie kita leh refill air selain air coke, leh refill air sprite juga..jakun sungguh aku nie la..maklum la jarang2 g..ha...jgn gelak ekk..aku mmg tak tahu tau..



petang nie tadi abg opis boy bg kuih nie pulak.. yg mcm apam balik tu.. ape ntah namanya, tp yg dia buat garing kulit luarnya... sedap juga.. sudah ku ngap ngan rakusnya..


oklah nak kene tutup nie..nanti kene kurung dlm opis..salam adios amigo..daa...

10 ulasan:

~Firsya~ berkata...

huh,rezeki tue,jgn ditolak,hehehehe!kalo kila kan,pantang dipelawe,rakus jek,hehe

e.T berkata...

banyaknye makan hari ni ye..
boleh ke perut tu masuk sume..share la sket kat sini..hehehe

naz ilyn berkata...

salam... murah betul rezeki eiza ek tapikan mmg betul orang kata kalau orang belanja sedap dia lain macam jer kan tapi kalau kita yang keluar duit macam kureng gitu orang kata bukan akak yang kata.

T.u.Y.a berkata...

habis la diet ko za..
hehehehehehe..
makan jangan x makan..
rejeki..

znel berkata...

tau2...sy nmpk tdi...

KUNTONG berkata...

patutle sya jengok kat opis x ada org. rupanya, ka au kaman-kaman ngedan tekua ka au.

dina berkata...

kau maksudkan aku ke za?

"aku nak makan pun tak senang, main amek2 gambo segala.."

hahahaa, za kau ni buat aku gelak besor...

wei, itu namanya apam balik, faveret aku... sangat yummy!

bila nak belanja aku Mc D ni? jom turun KL kita suh Caluk belanja...

el berkata...

hahah tadi lunch bos banjer menu from india hikss..x bergambor pung..tpi mknan smpi lebam org dah banjer kan hikss

eiza in the house.. berkata...

Firsya
** mmg betul2 rezeki nie..mmg pantang nak nolak..hehe

e.T
** nak makan ngan et..takut et tak sudi..hehe

naz ilyn
** yup betul tu kak..aura beli sendiri ngan kene belanja amat la lain sgt..:)

Tuya
** diet aku tolak tepi dulu...janji makan sodap..hehe

eiza in the house.. berkata...

bro lenz
** napa tak tegur atau sms..
org nie mmg rabun..

Pakcik Kuntong
** yer ke pakcik...makan kene didahulukan..sbb opis banje..dh lama tak makan busat woo..

Dina
** a'aala..aku ada kwn lain nama dina ker..rase tak ada..wah sedap betul ko melahap tadi aku tgk..hehe
jgn marah..

wah2 kita nie asyik sehati berdnsa nie ape lagi..jom2 kerah caluk banje kita..hehe..suka2

- nak dtg kl tp tak tau bila..ko doakan la mana tau tahun depan aku duk sna ke..amin..


el
** tak kisah el..selagi ko boleh belasah..ape2 menu pun ko lahap jerk..aku sokong..keh3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails