07 Oktober 2009

sweet memori...lebaran 2009

kasih syg yg abadi...
bermula dari keikhlasan hati yg suci murni..
terima kasih daun keladi..

Majlis ramah mesra blogger hari raya 2009..
di rumah Tuan Haji Kuntong




kenangan terindah ini tercatat pada tarikh 6.10.2009..
bertuahnya aku dpt turut serta dlm pertemuan ini
bila smpai masa nak balik beramai2 tu..
ada budak pakai baju merah tu leh duduk balik..
sembang2 ngan otai2 bp smpai dekat kul 11pm..huhu..nasib umah dekat...
tak malu sungguh..tu sbb penangan dan godaan dari isteri2 otai bp la nie..
peramah yg amat..hehe



tgk la mcm2 ragam n aksi ada..
masa nie tgh menunggu bro amir ngan bro lenz serta eiyza dtg..
igtkan aku yg paling lmbt wupanya tidak..
tp yg tak bestnya aku jela yg dtg solo molo..huhu
adakah lagi yg solo..huhu..syyyt rahsia..haha..
nie nanti kene buli kang ngan bro otai..
sbb mlm tadi dh jd bahan usikkan..



Pertama kali dpt bersua muka ngan blogger lain..
selamat berkenalan - eiyza, jaja n neezareff -
tp kak jaja tu lama dah aku kenal..kan kak kan..:)
yg bestnya nama kami adalah sama diakhir rancangan..
opss2 bukan diakhir nama _"ZA"_:P


cerita penuh boleh klik di bwh ini yer

- neezareef-

- jaja/bini the rock -

11 ulasan:

el berkata...

rmi gak ahli korga eiza

eiza in the house.. berkata...

el
** nie baru skit el..nanti klu ada rezeki jumpa yg area bp semua..klu jhr..mau buat kat balai raya atau dewan..:)

besi berkata...

wah dahsyat2 bloger2 dari BP...
dewa naga tak de ke? apasal tak jemput dia

J@J@ / Bini The Rock berkata...

best kan??

ko balik kol 11 mlm ke?? aku ingat ko dah balik awal dah smlm...hahahha.
ni mesti tak bayar tol masa masuk rumah PK ekk..tu yg kena tahan...

xD

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

salam za,

terima kasih la datang semalam. Tahun depan leh buat lagi. hehehe

Rashid berkata...

salam..

alaa naper tak bagitau saya. sayapun nak jumpa juga..

mamai berkata...

weh ada perjumpaan blger ker naper aku tak tahu

eiza in the house.. berkata...

besi
** dewanaga jauh tu..kat jb..tahun depan la nanti kita pakat2 jumpa dia..x pun ajak dia turun bp..leh tak bro eddy??..:)

Jaja/bini the rock
** best la sgtnya kak...

- za tak jd nak balik..bila dah duk selonggok ngan bini otai2 tu..peramah sungguh..tak terasalah kita nie org lain..kredit utk akak utk all picture,tq..hehe

amirhamzah64
** salam bro,

boleh sgt la bro..wife u pun sporting..tak kekok rase borak2 ngan dia..tahun depan umah bro ekk?..:)

Rashid
** salam cikgu,

la..ye ke..insyallah nanti tahun depan ke..kita jemput cikgu ye..janji,kene dtg tau..sbb jemputan khas :)

mamai
** sori bro..masa perjumpaan nie ada yg nak dtg ngan tidak..tu senyap jerk..tp klu bro mamai nak join..tahun depan la eh..kita pakat reramai..mesti meriah sokmo :)

znel berkata...

trlupe r nk mintk duit rayer....

eiza in the house.. berkata...

bro lenz
** ala...za lupa lah nak mintak ngan korang..klu sorang rm50/- kayo za...haha..bro nak wit raya..nak jugak..:P

zedmagel berkata...

Salam Eiza,

Tahniah awak blogger yang ke 4 membuat n3 perjumpaan tu, selepas bro zedbagel.

Terima kasih turut hadir, tak le terkilan kawan yang berbaju ungu tu.

He he...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails