21 Oktober 2009

cerita seorang teman...

Salam kawan2 selamat petang?..apa khabar buat seseorang disana... mana pergi.. bz ka?

Untuk pengetahuan kengkawan pada hari jumaat tempohari dlm surat khabar cina ada satu insiden yg melibatkan seorang bf klik aku yg dekat KL...ceritanya mcmnie..bf klik aku kene tikam ngan pisau 3 kali n cedera parah pastu terus meninggal..nie semua gara2 dia nak selamatkan laptop dia yg kene rompak masa dia makan dekat MCd area mana aku tak tau tp dekat KL la.. kita org kenal tu pun sbb ada gambar klik kita org dlm paper.. sbb dia org nie bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi..dia org nie bercinta punyalah lama 7tahun tau..mesti sedey sgt kwn aku tu... dan pd hari isnin bos dan braper klik yg lain kat opis nie, g la melawat jap dekat tpt dia org letak mayat tu.. bf klik aku tu pun mmg org BP so mayatnya di bawa baliklah kesini..tak silap semlm dia baru di semadikan..mmg tragis n kesian sungguh..sbb mula2nya mmg dah dpt dh tangkap perompak tu..tak sngka la ada lagi sekor kat dlm kete..ha kau apa lagi kene rodok la dia..eeeee geri sungguh aku rase...sekarang nie kat mana2 aja tak selamat..even kat umah sendiri pun..susah sungguh kan bila malang tak berbau nie..nauzubillah jauhkan la..

9 ulasan:

azmi berkata...

kesian..tulah..ada orang kata kalo kes macamtu beri sahaja apa yg diorang nak...tapi kita tak rasa kan..manalah tahu camana...

mamai berkata...

manusia semakin kejam

eiza in the house.. berkata...

azmi
** tulah..mmg tak sngka nak kene tikam..penamatnya mati cmtu jerk..takutnya lah

mamai
** ntah la terlalu pndai gaknya dia org nie..

meo188 berkata...

lbh sedih dr ditinggalkan gurlpren :p

meo188 berkata...

lbh sedih dr ditinggalkan gurlpren :p

Rashid berkata...

ermm.. sedih le citer ni. Tak dapat nak gambarkan..

Manusia yang dah mula ilang rasa kemanusiaan..

e.T berkata...

salam singgah..
dunia semakin tidah ada belas kasihan..
sentiasa berhati2 hendaknya..

zaijb berkata...

salam tuan umah...
sedih lerr dengar macam tue... demi nak selamat kan laptop... tak pasal2 nyawa di pertaruhkan...

eiza in the house.. berkata...

meo188
** mmg lagi sedey..iskh mcm2 raselah..


Cikgu Rashid
** kita yg tau pun sedey lagikan kwn sy yg hadapi tu cikgu..ntah cmner gaknya dia saat nie..tak dpt nak jumpa..

e.T
** salam kenal et..terima kasih

-itulah dunia yg ntah ape2 aja pergolakkan dlmnya..mcm2 ada.. yg baik maupun jahat..

zaijb
** betul tu..tp kita mana tau nak jd cmnie..tp tulah..malang tak berbau..

salam kenal yer..terima kasih singgah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails