13 Januari 2009

usik mengusik dipetang hari..hehe

BABOON TUA HILANG DI SAWAH,
ORANG KAMPUNG SIBUK MENCARI,

JIKA ANDA SCROLL KE BAWAH......,









DAH SAH......ANDALAH BABOON YG KAMI CARI!!




Kalau ada jarum yg patah
tak payah la disimpan lagi
Kalau ada hati yg marah
kena ingat saya pun terkena sekali.


Jarum yang patah pergi le buang
Jangan buang bersama kain
Kalau tak nak kene sorang
Forwardkanlah kat orang lain.....he....he..



4 ulasan:

besi berkata...

anak ayam makan ikan
makan bersama kuih bahulu
apa yang hendak dikatakan
saya tidak akan bersikap begitu

hehehehheeheh

ab geldofg berkata...

rupa aku masa tua lah tu kot

vidadarisakura berkata...

eh atan?!!!
cemana ko dpt gmbar dia?
kakakkak

eiza in the house.. berkata...

besi - anak ayam menari2, menari2 ditepi perigi,jap lagi aku nak pegi goreng ayam.. so kena la sediakan kuali..- ape kah ni yang merapik nie..huhu

ab geldofg - mcm tu ke rupa ab masa tua nanti ade sama betol2 ker?..ermm


vidadarisakura - atan bg kat eiza la vida..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails