TEKA_TEKI OLEH SERISUFI




Bapa Ali ada 3 orang anak.

Anak sulungnya bernama ‘Mata Besar’ manakala anak bongsunya diberi nama ‘Mata Kechil’.
Pelik sungguh nama anak-anaknya itu, tetapi bukan itu yang perlu kita hairankan.
Persoalannya ialah… apakah nama anaknya yang tengah?




Ulasan

::SRISUFI:: berkata…
salam eiza...


gigih nya awk jawab ek...

jawapannya ialah....

jeng...jeng...jeng...

MATA KAIL...

hahahaha



**ni dah kes naya bila tuan punya teka teki jawab..

;)
Zaidon berkata…
Haa.. merempit jalanan ya, nanti kita kejar nanti.. hehe jgn marah, salam singgah dan salam kenal.. : )
eiza in the house.. berkata…
srisufi
salam seri, nak coba gak wlpon kepala mamai2 makan ubat..hehe.thanx yea..eiza dah ambik awardnya..huhu tak malu kan salah pun nak award..apelah eiza nie

Zaidon
hehehe...thanx sudi dtg keteratak buyuk sya nie...salam kenal juga :)
Lina berkata…
bukan ke jawapannya sepatut-patutnya mata SEDERHANA coz yang lain da besar n kecik....tipu tipu tipu~~~~~~~~~~~~~~waaaaaaaaaa!!
Zaidon berkata…
mana ada buyuk.. lawa jer saya tengok.. : )
eiza in the house.. berkata…
Lina
salah..salah..salah...
dah tuan teka-teki kata bukan tu bukan la cik adik cyg..meh ambik award kat atas tu..


Zaidon
yer ker??..mungkin pndagn masing2 kan ..ape2 tq :)

Catatan popular daripada blog ini

perut ku oh mataku..